Legendinių „Vauxhall” automobilių likimas pakibo ant plauko - Anglija.lt
 

Legendinių „Vauxhall” automobilių likimas pakibo ant plauko 

Savo pirmojoje spaudos konferencijoje po „Stellantis“ sukūrimo Tavaresas pakartojo pažadą neuždaryti gamyklų dėl susijungimo.

Tačiau „Brexit“ privertė automobilių gamintojus pasvarstyti, ar Didžiosios Britanijos filialai gali išlikti perspektyviais eksporto centrais į Europos Sąjungą. Taip pat svarstoma ar JK automobilių gamyklos turėtų kurti modelius, skirtus šalies rinkai ir kitoms dešiniojo vairo ir ne ES rinkoms. Taip pat neatmetama galimybė, nutraukti veiklą.

„Stellantis“, kurio prekės ženklai apima „Peugeot“, „Citroen“, „Fiat“ ir „Vauxhall“, 2019 m. Didžiojoje Britanijoje pardavė apie 340 000 automobilių, tačiau pagamino tik 62 000 „Astra“ automobilių, kurių daugelis buvo eksportuoti į Europą.

Tavaresas taip pat perspėjo apie artėjantį JK draudimą prekiauti naujais tik su vidaus degimo varikliais varomais automobiliais nuo 2030 m. Tačiau teigė, kad „Brexit“ prekybos susitarimas reiškia galimybę investuoti į elektrines transporto priemones Didžiojoje Britanijoje arba ES.

„Didžiausia rinka yra kontinentinėje Europos dalyje, taigi, žvelgiant grynai logistikos ar dokumentų požiūriu būtų logiška gamybą perkelti į ES “, – sakė generalinis direktorius.

Tačiau, anot jo, viskas priklauso nuo JK vyriausybės noro apsaugoti tam tikrą automobilių pramonę.

Dabar po „Stellantis“ skėčiu yra „Chrysler“, „Dodge“, „Jeep“, „Ram“, „Fiat“, „Alfa Romeo“, „Abarth“, „Lancia“ ir „Maserati“taip pat „Citroën“, DS, „Opel“, „Peugeot“ ir „Vauxhall“.

Savo pirmojoje spaudos konferencijoje po „Stellantis“ sukūrimo Tavaresas pakartojo pažadą neuždaryti gamyklų dėl susijungimo.

Tačiau „Brexit“ privertė automobilių gamintojus pasvarstyti, ar Didžiosios Britanijos filialai gali išlikti perspektyviais eksporto centrais į Europos Sąjungą. Taip pat svarstoma ar JK automobilių gamyklos turėtų kurti modelius, skirtus šalies rinkai ir kitoms dešiniojo vairo ir ne ES rinkoms. Taip pat neatmetama galimybė, nutraukti veiklą.

„Stellantis“, kurio prekės ženklai apima „Peugeot“, „Citroen“, „Fiat“ ir „Vauxhall“, 2019 m. Didžiojoje Britanijoje pardavė apie 340 000 automobilių, tačiau pagamino tik 62 000 „Astra“ automobilių, kurių daugelis buvo eksportuoti į Europą.

Tavaresas taip pat perspėjo apie artėjantį JK draudimą prekiauti naujais tik su vidaus degimo varikliais varomais automobiliais nuo 2030 m. Tačiau teigė, kad „Brexit“ prekybos susitarimas reiškia galimybę investuoti į elektrines transporto priemones Didžiojoje Britanijoje arba ES.

„Didžiausia rinka yra kontinentinėje Europos dalyje, taigi, žvelgiant grynai logistikos ar dokumentų požiūriu būtų logiška gamybą perkelti į ES “, – sakė generalinis direktorius.

Tačiau, anot jo, viskas priklauso nuo JK vyriausybės noro apsaugoti tam tikrą automobilių pramonę.

Dabar po „Stellantis“ skėčiu yra „Chrysler“, „Dodge“, „Jeep“, „Ram“, „Fiat“, „Alfa Romeo“, „Abarth“, „Lancia“ ir „Maserati“taip pat „Citroën“, DS, „Opel“, „Peugeot“ ir „Vauxhall“.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: