Londonas – lėčiausias miestas pasaulyje vairuojantiems - Anglija.lt
 

Londonas – lėčiausias miestas pasaulyje vairuojantiems 

Atlikus vairavimo išlaidų analizę, pagrįstą benzino, dyzelino ir elektromobilio (EV) įkrovimo kainomis ir atsižvelgiant į spūsčių įtaką degalų sąnaudoms, nustatyta, kad Londonas taip pat yra antras brangiausias miestas pasaulyje, nors pernai atsiliko nuo Honkongo.

Geolokacijos technologijų specialistai „TomTom“ taip pat nustatė, kad greitojo elektromobilių įkrovimo taškų naudojimo kaina Londone pernai buvo viena didžiausių pasaulyje. Norėdami nuvažiuoti 10 000 mylių Londone pernai, tokiu būdu savo automobilius įkraunantys žmonės išleido apie £ 2055, palyginti su £ 1969 Paryžiuje, £ 1888 Briuselyje, £ 1794 Berlyne ir £ 1220 Niujorke.

A. Marchantas sakė: „Dėl kelių tinklo Londono centre kelionės laikas net ir be eismo yra vienas ilgiausi7 pasaulyje. Tai nereiškia, kad Londonas yra labiausiai apkrautas miestas pasaulyje. Tačiau yra aiškus ryšys tarp padidėjusių transporto spūsčių ir lėčiausio Londono vidutinio greičio 2022 m.

Nors dėl streikų išaugo eismo spūstys, ištisus metus reikalingas geresnis eismo valdymas, pagrįstas duomenų žvalgyba realiuoju laiku, siekiant užtikrinti gyvybingus eismo srautus ir efektyvų miesto infrastruktūros naudojimą“.

Atlikus vairavimo išlaidų analizę, pagrįstą benzino, dyzelino ir elektromobilio (EV) įkrovimo kainomis ir atsižvelgiant į spūsčių įtaką degalų sąnaudoms, nustatyta, kad Londonas taip pat yra antras brangiausias miestas pasaulyje, nors pernai atsiliko nuo Honkongo.

Geolokacijos technologijų specialistai „TomTom“ taip pat nustatė, kad greitojo elektromobilių įkrovimo taškų naudojimo kaina Londone pernai buvo viena didžiausių pasaulyje. Norėdami nuvažiuoti 10 000 mylių Londone pernai, tokiu būdu savo automobilius įkraunantys žmonės išleido apie £ 2055, palyginti su £ 1969 Paryžiuje, £ 1888 Briuselyje, £ 1794 Berlyne ir £ 1220 Niujorke.

A. Marchantas sakė: „Dėl kelių tinklo Londono centre kelionės laikas net ir be eismo yra vienas ilgiausi7 pasaulyje. Tai nereiškia, kad Londonas yra labiausiai apkrautas miestas pasaulyje. Tačiau yra aiškus ryšys tarp padidėjusių transporto spūsčių ir lėčiausio Londono vidutinio greičio 2022 m.

Nors dėl streikų išaugo eismo spūstys, ištisus metus reikalingas geresnis eismo valdymas, pagrįstas duomenų žvalgyba realiuoju laiku, siekiant užtikrinti gyvybingus eismo srautus ir efektyvų miesto infrastruktūros naudojimą“.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: