Londone trikdo bilietų kainos: Elizabeth linija priklauso metro ar traukiniams? - Anglija.lt
 

Londone trikdo bilietų kainos: Elizabeth linija priklauso metro ar traukiniams? 

TfL valdybos nariai nerimauja dėl išlaidų, susijusių su Elizabeth linijos naudojimu atokiose stotyse, ypač į vakarus nuo Londono, kur punktualumas smarkiai sumažėjo dėl bėgių problemų.

„Oyster“ kortelės negali būti naudojamos į vakarus nuo West Drayton – tai reiškia, kad keleiviai turi naudoti bekontaktę banko kortelę arba nusipirkti popierinį bilietą.

Kita problema yra ta, kad National Rail bilietai į ir iš Londono terminalų negalioja Elizabeth linijoje tarp Paddington ir Liverpool Street.

Ponia Strain sakė, kad TfL atliko daug rinkodaros priemonių, kad reklamuotų Elizabeth liniją, kuri praėjusios savaitės ketvirtadienį pervežė rekordinius 738 000 keleivių.

„Žmonės susipainioja, kaip veikia mūsų kainos“, – sakė ji. „Manau, kad, žiūrint iš kliento perspektyvos, šis skirtumas tarp „kas yra metro ir kas yra traukinys?“ yra labai sudėtingas žmonėms, kurie nėra įtraukti į mūsų organizaciją arba nėra tokie, kuriuos pavadinčiau „transporto entuziastais“.

„Standard“ paklaustas, ar Elizabeth linija priskirta metro, ar traukinių linijai, TfL atstovas sakė, kad tai yra „transporto tinklo papildymas ir TfL transporto rūšis, o ne metro linija“.

20 mlrd. svarų sterlingų vertės linijos punktualumas sumažėjo iki „istoriškai žemo“ lygio vasarą, kai vienas iš šešių traukinių vėlavo arba buvo atšauktas.

TfL valdybos nariai nerimauja dėl išlaidų, susijusių su Elizabeth linijos naudojimu atokiose stotyse, ypač į vakarus nuo Londono, kur punktualumas smarkiai sumažėjo dėl bėgių problemų.

„Oyster“ kortelės negali būti naudojamos į vakarus nuo West Drayton – tai reiškia, kad keleiviai turi naudoti bekontaktę banko kortelę arba nusipirkti popierinį bilietą.

Kita problema yra ta, kad National Rail bilietai į ir iš Londono terminalų negalioja Elizabeth linijoje tarp Paddington ir Liverpool Street.

Ponia Strain sakė, kad TfL atliko daug rinkodaros priemonių, kad reklamuotų Elizabeth liniją, kuri praėjusios savaitės ketvirtadienį pervežė rekordinius 738 000 keleivių.

„Žmonės susipainioja, kaip veikia mūsų kainos“, – sakė ji. „Manau, kad, žiūrint iš kliento perspektyvos, šis skirtumas tarp „kas yra metro ir kas yra traukinys?“ yra labai sudėtingas žmonėms, kurie nėra įtraukti į mūsų organizaciją arba nėra tokie, kuriuos pavadinčiau „transporto entuziastais“.

„Standard“ paklaustas, ar Elizabeth linija priskirta metro, ar traukinių linijai, TfL atstovas sakė, kad tai yra „transporto tinklo papildymas ir TfL transporto rūšis, o ne metro linija“.

20 mlrd. svarų sterlingų vertės linijos punktualumas sumažėjo iki „istoriškai žemo“ lygio vasarą, kai vienas iš šešių traukinių vėlavo arba buvo atšauktas.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: