Londono metro bėgių nelygumus taisys lėtais traukiniais - Anglija.lt
 

Londono metro bėgių nelygumus taisys lėtais traukiniais 

TfL mano, kad tai turės „nedidelį poveikį“ bendram kelionės laikui. LU trasos vadovas Duncanas Weiras sakė: „Mes stengiamės išnaudoti riedmenų greitį. Jei teisingai suprasime, jis pradės savarankiškai reguliuoti gofravimą. Jei suklysime, tai pradės kurti aštrius pakilimus“.

TfL pirmą kartą sustiprino pastangas sumažinti metro triukšmą prieš 2016 m. pristatydama naktinius traukinius. Nustatyta, kad vienas iš „sprendimų“ – bėgių pakėlimo nuo bėgių pagrindo naudojant specialius spaustukus – triukšmą sumažina 10–12 decibelų, tačiau tai turėjo „nenumatytą pasekmę“ – sustiprėjo girgždėjimas.

Tai paskatino bėgius „banguoti“ iki aštuonių kartų greičiau, tad reikėjo daugiau šlifuoti bėgius, o jie susidėvėjo greičiau. TfL tikslas yra išlaikyti vidutinį triukšmo lygį žemiau 80 decibelų.

TfL mano, kad tai turės „nedidelį poveikį“ bendram kelionės laikui. LU trasos vadovas Duncanas Weiras sakė: „Mes stengiamės išnaudoti riedmenų greitį. Jei teisingai suprasime, jis pradės savarankiškai reguliuoti gofravimą. Jei suklysime, tai pradės kurti aštrius pakilimus“.

TfL pirmą kartą sustiprino pastangas sumažinti metro triukšmą prieš 2016 m. pristatydama naktinius traukinius. Nustatyta, kad vienas iš „sprendimų“ – bėgių pakėlimo nuo bėgių pagrindo naudojant specialius spaustukus – triukšmą sumažina 10–12 decibelų, tačiau tai turėjo „nenumatytą pasekmę“ – sustiprėjo girgždėjimas.

Tai paskatino bėgius „banguoti“ iki aštuonių kartų greičiau, tad reikėjo daugiau šlifuoti bėgius, o jie susidėvėjo greičiau. TfL tikslas yra išlaikyti vidutinį triukšmo lygį žemiau 80 decibelų.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: