Londono metro bilietų kainos gali tapti nepastovios - Anglija.lt
 

Londono metro bilietų kainos gali tapti nepastovios 

Paklaustas apie dinaminės kainodaros naudojimą nuo kovo mėnesio arba ateinančiais metais, Khanas sakė: „Tai yra vienas iš variantų, kuriuos TfL svarsto. Nesu priėmęs sprendimo dėl to, ką galima padaryti per trumpą laiką, kurį turime [nustatyti kainas]“.

Jis sakė Londono asamblėjos biudžeto komitetui, kad taip pat nagrinėja kainas piko ir ne piko metu. Keleivių stebėjimo organizacija „Londono TravelWatch“ teigė, kad pirmenybė turėtų būti teikiama kuo mažesnėms autobusų bilietų kainoms.

Praėjusiais metais TfL bilietų kainos pakilo vidutiniškai 5,9%. Autobusų kainos padidėjo 10 pensų iki 1,75 £, tačiau išlieka pigiausios šalyje. „London TravelWatch“ sakė: „Jei TfL atitiks nacionalinių geležinkelių bilietų kainų kilimą, manome, kad labai svarbu, jog autobusų kainos būtų kuo mažesnės (net jei kai kuriose kitose transporto rūšyse yra padidintos).

Taip yra todėl, kad Londone autobusais kasdien naudojasi daugiau žmonių nei bet kuriuo kitu transportu, o jais dažniausiai naudojasi mažesnes pajamas gaunantys londoniečiai. Tolesnis kainų kėlimas nebūtų teisingas ir galėtų atgrasyti žmones nuo naudojimosi viešuoju transportu“.

Paklaustas apie dinaminės kainodaros naudojimą nuo kovo mėnesio arba ateinančiais metais, Khanas sakė: „Tai yra vienas iš variantų, kuriuos TfL svarsto. Nesu priėmęs sprendimo dėl to, ką galima padaryti per trumpą laiką, kurį turime [nustatyti kainas]“.

Jis sakė Londono asamblėjos biudžeto komitetui, kad taip pat nagrinėja kainas piko ir ne piko metu. Keleivių stebėjimo organizacija „Londono TravelWatch“ teigė, kad pirmenybė turėtų būti teikiama kuo mažesnėms autobusų bilietų kainoms.

Praėjusiais metais TfL bilietų kainos pakilo vidutiniškai 5,9%. Autobusų kainos padidėjo 10 pensų iki 1,75 £, tačiau išlieka pigiausios šalyje. „London TravelWatch“ sakė: „Jei TfL atitiks nacionalinių geležinkelių bilietų kainų kilimą, manome, kad labai svarbu, jog autobusų kainos būtų kuo mažesnės (net jei kai kuriose kitose transporto rūšyse yra padidintos).

Taip yra todėl, kad Londone autobusais kasdien naudojasi daugiau žmonių nei bet kuriuo kitu transportu, o jais dažniausiai naudojasi mažesnes pajamas gaunantys londoniečiai. Tolesnis kainų kėlimas nebūtų teisingas ir galėtų atgrasyti žmones nuo naudojimosi viešuoju transportu“.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: