Londono metro darbuotojai vėl grasina streiku - Anglija.lt
 

Londono metro darbuotojai vėl grasina streiku 

Potencialus dar vienas pasitraukimas atsiranda po „ugnies nutraukimo“ santykiuose tarp TfL ir pagrindinių metro sąjungų, kai liepos ir spalio mėnesiais buvo išvengta streikų, nes buvo užtikrintos darbuotojų pensijos ir garantijos dėl stoties personalo, taip išsaugant apie 200 darbo vietų.

Šiuo metu metro vairuotojai uždirba fiksuotą £ 63 901 atlyginimą, o instruktoriai – £ 66 649, tačiau daugelis gali padidinti savo atlyginimą dirbdami viršvalandžius. Nauji TfL paskelbti skaičiai rodo, kad 2022–2023 m. iš viso 2 648 vairuotojai ir 46 instruktoriai gavo nuo 70 000 iki 80 000 svarų sterlingų, įskaitant atlyginimą, pensiją, viršvalandžius ir priedus.

Žemesnio rango stoties darbuotojai paprastai uždirba apie pusę traukinio mašinisto atlyginimo. RMT atstovas Jaredas Woodas teigė, kad penkių procentų atlyginimo pasiūlymas buvo „neadekvatus“. Jis sakė: „RPI norma balandį, kai turėjo būti padidintas atlyginimas, viršijo 11 proc. Tai reiškia, kad pragyvenimo išlaidos sumažėjo šešiais procentais“.

Tiek RMT, tiek „Unite“ nori, kad TfL padidintų darbuotojų atlyginimų ribas. Jei taip neatsitiks, sąjungos teigia, kad kai kurie darbuotojai negalės gauti viso siūlomo atlyginimo susitarimo, nes jų atlyginimai bus ribojami, jei jie pasieks dabartinės darbo užmokesčio ribas.

Potencialus dar vienas pasitraukimas atsiranda po „ugnies nutraukimo“ santykiuose tarp TfL ir pagrindinių metro sąjungų, kai liepos ir spalio mėnesiais buvo išvengta streikų, nes buvo užtikrintos darbuotojų pensijos ir garantijos dėl stoties personalo, taip išsaugant apie 200 darbo vietų.

Šiuo metu metro vairuotojai uždirba fiksuotą £ 63 901 atlyginimą, o instruktoriai – £ 66 649, tačiau daugelis gali padidinti savo atlyginimą dirbdami viršvalandžius. Nauji TfL paskelbti skaičiai rodo, kad 2022–2023 m. iš viso 2 648 vairuotojai ir 46 instruktoriai gavo nuo 70 000 iki 80 000 svarų sterlingų, įskaitant atlyginimą, pensiją, viršvalandžius ir priedus.

Žemesnio rango stoties darbuotojai paprastai uždirba apie pusę traukinio mašinisto atlyginimo. RMT atstovas Jaredas Woodas teigė, kad penkių procentų atlyginimo pasiūlymas buvo „neadekvatus“. Jis sakė: „RPI norma balandį, kai turėjo būti padidintas atlyginimas, viršijo 11 proc. Tai reiškia, kad pragyvenimo išlaidos sumažėjo šešiais procentais“.

Tiek RMT, tiek „Unite“ nori, kad TfL padidintų darbuotojų atlyginimų ribas. Jei taip neatsitiks, sąjungos teigia, kad kai kurie darbuotojai negalės gauti viso siūlomo atlyginimo susitarimo, nes jų atlyginimai bus ribojami, jei jie pasieks dabartinės darbo užmokesčio ribas.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: