Meras: ULEZ zona bus išplėsta ir apims visą Londoną - Anglija.lt
 

Meras: ULEZ zona bus išplėsta ir apims visą Londoną 

Meras: ULEZ zona bus išplėsta ir apims visą Londoną
123RF nuotr.

Pagal 2019 m. įvestą schemą vairuotojams taikomas mokestis už įvažiavimą į teritoriją, esančią Londono šiaurinėje ir pietinėje orbitinėse gatvėse, tačiau mokestis netaikomas visoje sostinėje.

Žmonės, turintys reikalavimų neatitinkančius automobilius ir gyvenantys ULEZ teritorijoje, nėra atleidžiami nuo kasdienių mokesčių.

Greater Londono administracijos (GLA) nariai konservatoriai pasipriešinimas merijos planams yra didžiulis. Jie kritikavo merą dėl planų įgyvendinimo laiko.

„Dabar ne laikas londoniečiams įvesti £12,50 dieninį pragyvenimo išlaidų mokestį. Gyventojai merui labai aiškiai išreiškė savo nuomonę: jie nenori ULEZ plėtros. Meras turi juos išklausyti, atsisakyti šių planų ir sutaupytus £250 mln. panaudoti realioms oro taršos mažinimo priemonėms“, – sakė konservatorių atstovas transporto klausimams Nickas Rogersas.

Savo ruožtu S. Khanas sakė, kad pragyvenimo išlaidos jam buvo „pagrindinis aspektas“, ir pridūrė, kad buvo parengti planai, kaip sumažinti poveikį vairuotojams. Jis teigė, kad ULEZ išplėtimas visame Londone „nebuvo lengvas sprendimas“, tačiau „galiausiai visuomenės sveikata yra svarbiau už politinį tikslingumą“.

Smulkiojo verslo federacija, kuri priešinosi bet kokiai ULEZ plėtrai, mano, kad daugelis jos narių smarkiai nukentės dėl ULEZ plėtros.

Meras: ULEZ zona bus išplėsta ir apims visą Londoną
123RF nuotr.

Pagal 2019 m. įvestą schemą vairuotojams taikomas mokestis už įvažiavimą į teritoriją, esančią Londono šiaurinėje ir pietinėje orbitinėse gatvėse, tačiau mokestis netaikomas visoje sostinėje.

Žmonės, turintys reikalavimų neatitinkančius automobilius ir gyvenantys ULEZ teritorijoje, nėra atleidžiami nuo kasdienių mokesčių.

Greater Londono administracijos (GLA) nariai konservatoriai pasipriešinimas merijos planams yra didžiulis. Jie kritikavo merą dėl planų įgyvendinimo laiko.

„Dabar ne laikas londoniečiams įvesti £12,50 dieninį pragyvenimo išlaidų mokestį. Gyventojai merui labai aiškiai išreiškė savo nuomonę: jie nenori ULEZ plėtros. Meras turi juos išklausyti, atsisakyti šių planų ir sutaupytus £250 mln. panaudoti realioms oro taršos mažinimo priemonėms“, – sakė konservatorių atstovas transporto klausimams Nickas Rogersas.

Savo ruožtu S. Khanas sakė, kad pragyvenimo išlaidos jam buvo „pagrindinis aspektas“, ir pridūrė, kad buvo parengti planai, kaip sumažinti poveikį vairuotojams. Jis teigė, kad ULEZ išplėtimas visame Londone „nebuvo lengvas sprendimas“, tačiau „galiausiai visuomenės sveikata yra svarbiau už politinį tikslingumą“.

Smulkiojo verslo federacija, kuri priešinosi bet kokiai ULEZ plėtrai, mano, kad daugelis jos narių smarkiai nukentės dėl ULEZ plėtros.

 (Komentarų: 1)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: