Paaiškino, kodėl JK taip brango maistas ir kiek dar kils kainos - Anglija.lt
 

Paaiškino, kodėl JK taip brango maistas ir kiek dar kils kainos 

„Kantar“ nustatė, kad pirkėjai ir toliau pereina prie pigesnių – prekybos centrų prekių ženklų, siekdami sutaupyti pinigų. Nuosavų prekių ženklų prekių pardavimai vasario mėnesį išaugo 13,2%, o firminių prekių – 4,6%.

BBC atliktas tyrimas parodė, kad kai kurios pagrindinės prekės per pastaruosius dvejus metus pabrango beveik dvigubai. Pavyzdžiui, standartinis 500 g makaronų maišelis, kuris prieš dvejus metus kainavo 50 pensų, dabar kainuoja 95 pensus. Tyrimas atskleidė, kad nedidelio 15 būtiniausių kasdienių prekių krepšelio kaina padidėjo £ 5,34 – nuo £ 15,79 2021-aisiais iki £ 21,13 – 2023 m.

Komentuodamas pastaruoju metu prekybos centruose taikomus apribojimus parduodant vaisius ir daržoves, F. McKevittas sakė: „Nors 43 % visų bakalėjos prekių krepšelių yra bent viena šviežių produktų prekė, pakuotės apribojimai vargu ar turės drastiškos įtakos vartotojams, nes dažniausiai perkame vaisius ir daržovės mažesniais kiekiais. Pavyzdžiui, tik 1% pomidorų pirkimų pernai buvo susiję su daugiau nei trimis pakuotėmis“.

„Kantar“ skaičiai parodė, kad pigių prekybos centrų tinklai ir toliau sparčiai auga. Tiek „Aldi“, tiek „Lidl“ pardavimai per pastaruosius metus išaugo daugiau nei ketvirtadaliu.

 

„Kantar“ nustatė, kad pirkėjai ir toliau pereina prie pigesnių – prekybos centrų prekių ženklų, siekdami sutaupyti pinigų. Nuosavų prekių ženklų prekių pardavimai vasario mėnesį išaugo 13,2%, o firminių prekių – 4,6%.

BBC atliktas tyrimas parodė, kad kai kurios pagrindinės prekės per pastaruosius dvejus metus pabrango beveik dvigubai. Pavyzdžiui, standartinis 500 g makaronų maišelis, kuris prieš dvejus metus kainavo 50 pensų, dabar kainuoja 95 pensus. Tyrimas atskleidė, kad nedidelio 15 būtiniausių kasdienių prekių krepšelio kaina padidėjo £ 5,34 – nuo £ 15,79 2021-aisiais iki £ 21,13 – 2023 m.

Komentuodamas pastaruoju metu prekybos centruose taikomus apribojimus parduodant vaisius ir daržoves, F. McKevittas sakė: „Nors 43 % visų bakalėjos prekių krepšelių yra bent viena šviežių produktų prekė, pakuotės apribojimai vargu ar turės drastiškos įtakos vartotojams, nes dažniausiai perkame vaisius ir daržovės mažesniais kiekiais. Pavyzdžiui, tik 1% pomidorų pirkimų pernai buvo susiję su daugiau nei trimis pakuotėmis“.

„Kantar“ skaičiai parodė, kad pigių prekybos centrų tinklai ir toliau sparčiai auga. Tiek „Aldi“, tiek „Lidl“ pardavimai per pastaruosius metus išaugo daugiau nei ketvirtadaliu.

 

 (Komentarų: 1)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: