Perspėjimas JK vairuotojams: laukia „lavina“ baudų dėl „geltonųjų kvadratų“ - Anglija.lt
 

Perspėjimas JK vairuotojams: laukia „lavina“ baudų dėl „geltonųjų kvadratų“ 

Perspėjimas JK vairuotojams: laukia „lavina“ baudų dėl „geltonųjų kvadratų“
123RF nuotr.

„Geltonieji kvadratai“ yra naudojami siekiant užtikrinti sklandų eismą judriose sankryžose, o vairuotojai turėtų į jas įvažiuoti tik tada, kai gali laisvai iš jų išvažiuoti arba kol jie laukia galimybės pasukti į dešinę.

Tačiau RAC nerimauja, kad daugelis tokių kvadratų turi „konstrukcinių trūkumų“, pavyzdžiui, yra per dideli arba pastatai ar gatvėse esantys kiti objektai užstoja vaizdą, todėl vairuotojai negali matyti, kur jie baigiasi, ir taip vairuotojai patenka į spąstus ne dėl savo kaltės.

Situaciją dar labiau gali apsunkinti išblukusios linijos, kurias sunku įžiūrėti.

RAC teigimu, vyriausybės gairėse dėl „geltonųjų kvadratų“ nenurodoma konkreti jų paskirtis, kaip jas projektuoti atsižvelgiant į transporto priemonių judėjimą, kaip jas prižiūrėti ar užtikrinti jų laikymąsi.

Vienintelės vietos valdžios institucijos, šiuo metu turinčios įgaliojimų bausti už eismo taisyklių  pažeidimus Anglijoje ir Velse, yra „Transport for London“ (TfL), Londono rajonai ir Cardiffo taryba.

TfL šiuo metu vadinamuosiuose raudonuosiuose (judriausiuose) keliuose gali skirti £160 baudą, kuri iki £80, jei sumokama per 14 dienų.

„Šiais naujais įgaliojimais siekiama pagerinti dviratininkų saugumą, oro kokybę ir palaikyti autobusų paslaugas. Vietos valdžios institucijos turi jas įgyvendinti ir užtikrinti, kad jos atitiktų vietos poreikius“, - sakė Transporto departamento atstovė.

Perspėjimas JK vairuotojams: laukia „lavina“ baudų dėl „geltonųjų kvadratų“
123RF nuotr.

„Geltonieji kvadratai“ yra naudojami siekiant užtikrinti sklandų eismą judriose sankryžose, o vairuotojai turėtų į jas įvažiuoti tik tada, kai gali laisvai iš jų išvažiuoti arba kol jie laukia galimybės pasukti į dešinę.

Tačiau RAC nerimauja, kad daugelis tokių kvadratų turi „konstrukcinių trūkumų“, pavyzdžiui, yra per dideli arba pastatai ar gatvėse esantys kiti objektai užstoja vaizdą, todėl vairuotojai negali matyti, kur jie baigiasi, ir taip vairuotojai patenka į spąstus ne dėl savo kaltės.

Situaciją dar labiau gali apsunkinti išblukusios linijos, kurias sunku įžiūrėti.

RAC teigimu, vyriausybės gairėse dėl „geltonųjų kvadratų“ nenurodoma konkreti jų paskirtis, kaip jas projektuoti atsižvelgiant į transporto priemonių judėjimą, kaip jas prižiūrėti ar užtikrinti jų laikymąsi.

Vienintelės vietos valdžios institucijos, šiuo metu turinčios įgaliojimų bausti už eismo taisyklių  pažeidimus Anglijoje ir Velse, yra „Transport for London“ (TfL), Londono rajonai ir Cardiffo taryba.

TfL šiuo metu vadinamuosiuose raudonuosiuose (judriausiuose) keliuose gali skirti £160 baudą, kuri iki £80, jei sumokama per 14 dienų.

„Šiais naujais įgaliojimais siekiama pagerinti dviratininkų saugumą, oro kokybę ir palaikyti autobusų paslaugas. Vietos valdžios institucijos turi jas įgyvendinti ir užtikrinti, kad jos atitiktų vietos poreikius“, - sakė Transporto departamento atstovė.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: