Radikalūs JK valdžios planai: dyzelines „fūras“ nori pakeisti ... elektrinėmis - Anglija.lt
 

Radikalūs JK valdžios planai: dyzelines „fūras“ nori pakeisti ... elektrinėmis 

Radikalūs JK valdžios planai: dyzelines „fūras“ nori pakeisti ... elektrinėmis
123RF nuotr.

Transporto departamentas ketina į tokius bandymus JK investuoti £20 mln. ir taip spartinti sunkvežimių perėjimą prie nulinio taršumo. Tačiau kol kas dar nežinoma, kad tokie bandymai bus skirti visiškai elektriniams ar hibridiniams sunkvežimiams, kur tokie bandymai vyks. Taip pat nežinoma, kiek tokie virš greitkelio esantys kabeliai leis įkrauti sunkvežimį.

Tuo metu vežėjai jau išjuokė tokią valdžios idėją dėl to, kad jai pritaikytų transporto priemonių paprasčiausiai ... nėra. Jie valdžios planus pavadino nesuderinamais su realiu gyvenimu. Jie taip pat mano, kad visiško dyzelinių sunkvežimių atsisakymas nuo 2040 metų yra „per didelė kartelė“, nes „šiandien neegzistuoja“ technologija, leidžiant dideliu nuotoliu važinėjantiems sunkvežimiams važiuoti tik naudojant akumuliatorius.

Kaip veiktų siūloma sistema?

Keliais, virš kurių būtų įrengti elektros kabeliai, važiuojantys sunkvežimiai turėtų ant vairuotojo kabinos stogo įrengtą vadinamąjį pantografą – aparatą su slankiuoju kontaktu elektros energijai iš kontaktinio laido imti ir perduoti elektrinei transporto priemonei. Panašus įtaisas yra montuojamas ant elektrovežio arba elektrinio traukinio motorinio vagono, tramvajaus, troleibuso stogo.

Tokiu pantografu sunkvežimiais galėtų greitai prisijungti ir atsijungti nuo elektros tinklo automatiškai, pavyzdžiui, lenkiant kitą transporto priemonę ar išsukant iš tokio elektrinio greitkelio ir toliau važiuojant varant elektra iš akumuliatoriaus.

Daugelis transporto kompanijų nerimauja dėl to, kiek kainos tokie nauji elektriniai sunkvežimiai. Be to, smarkiai kristų iš jau esamų sunkvežimių pardavimo kaina.

Radikalūs JK valdžios planai: dyzelines „fūras“ nori pakeisti ... elektrinėmis
123RF nuotr.

Transporto departamentas ketina į tokius bandymus JK investuoti £20 mln. ir taip spartinti sunkvežimių perėjimą prie nulinio taršumo. Tačiau kol kas dar nežinoma, kad tokie bandymai bus skirti visiškai elektriniams ar hibridiniams sunkvežimiams, kur tokie bandymai vyks. Taip pat nežinoma, kiek tokie virš greitkelio esantys kabeliai leis įkrauti sunkvežimį.

Tuo metu vežėjai jau išjuokė tokią valdžios idėją dėl to, kad jai pritaikytų transporto priemonių paprasčiausiai ... nėra. Jie valdžios planus pavadino nesuderinamais su realiu gyvenimu. Jie taip pat mano, kad visiško dyzelinių sunkvežimių atsisakymas nuo 2040 metų yra „per didelė kartelė“, nes „šiandien neegzistuoja“ technologija, leidžiant dideliu nuotoliu važinėjantiems sunkvežimiams važiuoti tik naudojant akumuliatorius.

Kaip veiktų siūloma sistema?

Keliais, virš kurių būtų įrengti elektros kabeliai, važiuojantys sunkvežimiai turėtų ant vairuotojo kabinos stogo įrengtą vadinamąjį pantografą – aparatą su slankiuoju kontaktu elektros energijai iš kontaktinio laido imti ir perduoti elektrinei transporto priemonei. Panašus įtaisas yra montuojamas ant elektrovežio arba elektrinio traukinio motorinio vagono, tramvajaus, troleibuso stogo.

Tokiu pantografu sunkvežimiais galėtų greitai prisijungti ir atsijungti nuo elektros tinklo automatiškai, pavyzdžiui, lenkiant kitą transporto priemonę ar išsukant iš tokio elektrinio greitkelio ir toliau važiuojant varant elektra iš akumuliatoriaus.

Daugelis transporto kompanijų nerimauja dėl to, kiek kainos tokie nauji elektriniai sunkvežimiai. Be to, smarkiai kristų iš jau esamų sunkvežimių pardavimo kaina.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: