„Ryanair“: po „Brexit“ gali sutrikti aviacinis susisiekimas tarp JK ir žemyninės Europos - Anglija.lt
 

„Ryanair“: po „Brexit“ gali sutrikti aviacinis susisiekimas tarp JK ir žemyninės Europos 

Didžiausia Europoje pigių skrydžių bendrovė, Airijos kompanija „Ryanair“ paragino Jungtinės Karalystės vyriausybę šalies išstojimo iš Europos Sąjungos, vadinamojo „Brexit“, derybų metu ypatingą dėmesį skirti civilinei aviacijai, nes egzistuoja rizika, kad Britanijai 2019 metų kovą išstojus iš Bendrijos, nebeliks skrydžių tarp JK ir žemyninės Europos.

Trečiadienį išplatintame savo pranešime „Ryanair“ perspėjo, kad Britanijai pasitraukus iš europinės „Atviro dangaus“ sistemos, šalis turės arba su ES derėtis dėl dvišalio susitarimo, kad būtų galima ir toliau vykdyti skrydžius tarp JK ir žemyninės Europos, arba teks grįžti prieš Pasaulio prekybos organizacijos taisyklių, kurios neapima aviacijos. Dėl to egzistuoja reali tikimybė, kad dėl dvišalio susitarimo nebuvimo skrydžiai nuo 2019 metų kovo nebus vykdomi.

Daugiau nei 3 tūkst. darbuotojų JK turinti ir šiais metais daugiau nei 44 mln. keleivių iš ir į JK oro uostus skraidinusi airių bendrovė jau dabar daugiau dėmesio skiria kitoms šalims ir kitiems ES šalių oro uostams bei neplanuoja šiais metais bazuoti papildomų lėktuvų devyniolikoje JK oro uostų. „Ryanair“ taip pat sumažino savo pelno prieaugio JK prognozę šiems metas nuo 15 iki vos 6 proc.

„Nuo „Brexit“ referendumo praėjo jau maždaug devyni mėnesiai, tačiau mes vis dar nežinome, kokį poveikį jis turės aviacijai. Kelia nerimą tai, kad JK vyriausybė, rodos, neturi jokio plano B, kad užtikrintų Britanijos liberalizuotą aviacinį susisiekimą su žemynine Europa, jeigu nebeliks „Atviro dangaus“ režimo“, – sakė „Ryanair“ rinkodaros vadovas Kenny Jacobsas.

„Kadangi Britanija planuoja išstoti iš ES ir pasitraukti iš „Atviro dangaus“ susitarimo, egzistuoja reali tikimybė, kad tam tikrą laikotarpį po 2019 metų kovo tarp JK ir žemyninės Europos nebus skrydžių. Geriausiu atveju galime tikėtis naujo dvišalio susitarimo tarp JK ir ES. Tačiau nerimaujame, kad Britanija gali nespėti susiderėti dėl tokio dvišalio susitarimo laiku prieš aviakompanijoms parengiant 2019 metų vasaros skrydžių grafikus 2018 metų vidury“, – pridūrė jis.

K. Jacobsas pažymėjo, kad, kaip ir kitos aviakompanijos, „Ryanair“ savo skrydžius planuoja 12 mėnesių į priekį, todėl faktiškai lieka vos 12 mėnesių iki galutinio 2019 metų vasaros skrydžių grafiko parengimo.

„JK vyriausybė privalo reaguoti į aviakompanijų ir mūsų klientų nuogąstavimus ir išstojimo derybų metu ypatingą dėmesį skirti aviacijai. Britanijoje veikiančioms aviakompanijoms, oro uostams ir keleiviams reikia realaus ir išankstinio sprendimo, kad Britanija neliktų atkirsta nuo žemyninės Europos po 2019 metų kovo“, – pabrėžė vienas iš „Ryanair“ vadovų.

Didžiausia Europoje pigių skrydžių bendrovė, Airijos kompanija „Ryanair“ paragino Jungtinės Karalystės vyriausybę šalies išstojimo iš Europos Sąjungos, vadinamojo „Brexit“, derybų metu ypatingą dėmesį skirti civilinei aviacijai, nes egzistuoja rizika, kad Britanijai 2019 metų kovą išstojus iš Bendrijos, nebeliks skrydžių tarp JK ir žemyninės Europos.

Trečiadienį išplatintame savo pranešime „Ryanair“ perspėjo, kad Britanijai pasitraukus iš europinės „Atviro dangaus“ sistemos, šalis turės arba su ES derėtis dėl dvišalio susitarimo, kad būtų galima ir toliau vykdyti skrydžius tarp JK ir žemyninės Europos, arba teks grįžti prieš Pasaulio prekybos organizacijos taisyklių, kurios neapima aviacijos. Dėl to egzistuoja reali tikimybė, kad dėl dvišalio susitarimo nebuvimo skrydžiai nuo 2019 metų kovo nebus vykdomi.

Daugiau nei 3 tūkst. darbuotojų JK turinti ir šiais metais daugiau nei 44 mln. keleivių iš ir į JK oro uostus skraidinusi airių bendrovė jau dabar daugiau dėmesio skiria kitoms šalims ir kitiems ES šalių oro uostams bei neplanuoja šiais metais bazuoti papildomų lėktuvų devyniolikoje JK oro uostų. „Ryanair“ taip pat sumažino savo pelno prieaugio JK prognozę šiems metas nuo 15 iki vos 6 proc.

„Nuo „Brexit“ referendumo praėjo jau maždaug devyni mėnesiai, tačiau mes vis dar nežinome, kokį poveikį jis turės aviacijai. Kelia nerimą tai, kad JK vyriausybė, rodos, neturi jokio plano B, kad užtikrintų Britanijos liberalizuotą aviacinį susisiekimą su žemynine Europa, jeigu nebeliks „Atviro dangaus“ režimo“, – sakė „Ryanair“ rinkodaros vadovas Kenny Jacobsas.

„Kadangi Britanija planuoja išstoti iš ES ir pasitraukti iš „Atviro dangaus“ susitarimo, egzistuoja reali tikimybė, kad tam tikrą laikotarpį po 2019 metų kovo tarp JK ir žemyninės Europos nebus skrydžių. Geriausiu atveju galime tikėtis naujo dvišalio susitarimo tarp JK ir ES. Tačiau nerimaujame, kad Britanija gali nespėti susiderėti dėl tokio dvišalio susitarimo laiku prieš aviakompanijoms parengiant 2019 metų vasaros skrydžių grafikus 2018 metų vidury“, – pridūrė jis.

K. Jacobsas pažymėjo, kad, kaip ir kitos aviakompanijos, „Ryanair“ savo skrydžius planuoja 12 mėnesių į priekį, todėl faktiškai lieka vos 12 mėnesių iki galutinio 2019 metų vasaros skrydžių grafiko parengimo.

„JK vyriausybė privalo reaguoti į aviakompanijų ir mūsų klientų nuogąstavimus ir išstojimo derybų metu ypatingą dėmesį skirti aviacijai. Britanijoje veikiančioms aviakompanijoms, oro uostams ir keleiviams reikia realaus ir išankstinio sprendimo, kad Britanija neliktų atkirsta nuo žemyninės Europos po 2019 metų kovo“, – pabrėžė vienas iš „Ryanair“ vadovų.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: