Sustabdžius pokyčių planus, HMRC dažniau atsilieps į klientų skambučius telefonu - Anglija.lt
 

Sustabdžius pokyčių planus, HMRC dažniau atsilieps į klientų skambučius telefonu 

Jungtinės Karalystės iždas paskelbė apie 51 milijono svarų sterlingų papildomą finansavimą, kad britiška mokesčių inspekcija „HM Revenue and Customs“ (HMRC) darbuotojai galėtų atsiliepti į daugiau skambučių ir padėti daugiau žmonių telefonu.

Toks sprendimas buvo priimtas po to, kai HMRC sustabdė planus vasarą uždaryti savo telefono linijas ir siūlyti tik skaitmenines paslaugas, sulaukus įvairių organizacijų pasipiktinimo.

Paskelbdamas apie finansavimą, iždo finansų sekretorius Nigelas Huddlestonas sakė, kad yra „visiškai įsipareigojęs“ suteikti HMRC išteklius, kad būtų patenkinti klientų poreikiai.

Jis sakė: „Daugelį užduočių galima greitai ir lengvai atlikti internetu arba naudojant HMRC programėlę, tačiau šiandieninis finansavimas reiškia, kad visi gali būti tikri, jog kitame telefono laido gale bus kažkas, pasiruošęs kalbėtis“.

Jungtinės Karalystės iždas paskelbė apie 51 milijono svarų sterlingų papildomą finansavimą, kad britiška mokesčių inspekcija „HM Revenue and Customs“ (HMRC) darbuotojai galėtų atsiliepti į daugiau skambučių ir padėti daugiau žmonių telefonu.

Toks sprendimas buvo priimtas po to, kai HMRC sustabdė planus vasarą uždaryti savo telefono linijas ir siūlyti tik skaitmenines paslaugas, sulaukus įvairių organizacijų pasipiktinimo.

Paskelbdamas apie finansavimą, iždo finansų sekretorius Nigelas Huddlestonas sakė, kad yra „visiškai įsipareigojęs“ suteikti HMRC išteklius, kad būtų patenkinti klientų poreikiai.

Jis sakė: „Daugelį užduočių galima greitai ir lengvai atlikti internetu arba naudojant HMRC programėlę, tačiau šiandieninis finansavimas reiškia, kad visi gali būti tikri, jog kitame telefono laido gale bus kažkas, pasiruošęs kalbėtis“.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: