Svarbu vairuotojams: nuo balandžio 1 d. JK įsigaliojo keli nauji pakeitimai - Anglija.lt
 

Svarbu vairuotojams: nuo balandžio 1 d. JK įsigaliojo keli nauji pakeitimai 

O visos transporto priemonės, kurios buvo įregistruotos nuo 2001 metų kovo iki 2017 m. balandžio mėnesio, vis dar turės mokėti M grupės mokestį, kuris dabar padidėjo iki 695 svarų sterlingų arba 729,75 svarų sterlingų, jei mokėsite kas mėnesį.

Palyginimui, vairuotojai mokėjo 630 svarų sterlingų arba 661,50 svarų sterlingų, jei buvo mokėta kas mėnesį.

2. Baudos už elektromobilių statymą

Vairuotojams, kurie savo elektromobilius palieka stovėti įkrautus per ilgai, nuo šiol gresia naujos didelės baudos.

Nors reikia pažymėti, kad šis taisyklių pakeitimas kol kas įgyvendintas tik Shefielde, tačiau tai reiškia, kad vairuotojams, per ilgai užsibuvusiems įkrovimo stotelėje, teks sumokėti iki 20 svarų sterlingų.

Mokestis už prastovą įvedamas siekiant užtikrinti, kad vairuotojai netrukdytų kitiems vairuotojams naudotis šia paslauga.

Panašios taisyklės jau galioja Glazge, kur elektromobilių vairuotojams skiriama 30 svarų sterlingų bauda, jei jie per ilgai užsibūna miesto įkrovimo punktuose.

O „Tesla“ savo „Supercharger“ tinkle jau įvedė „tuščio stovėjimo mokestį“: jei automobilis stovės per ilgai po pilno įkrovimo, vairuotojas privalės susimokėti 50 pensų už minutę prastovos. Mokestis padidės iki 1 svaro sterlingų už minutę, kai stotelė užimta 100 proc.

3. Nauji vietos tarybų įgaliojimai

Vairuotojai Readine ir and Hampshire'o grafystėje turi žinoti, kad jiems gali grėsti naujos baudos už kelių eismo taisyklių pažeidimus, taryboms suteikus naujų įgaliojimų bausti vairuotojus.

Dabar Readingo taryba ir Hampshire'o grafystės taryba gali vykdyti fiksuoti vadinamuosius „judančio eismo taisyklių pažeidimus“.

Šios baudos gali siekti nuo 20 svarų sterlingų iki 105 svarų sterlingų už pavėluotai sumokėtas aukšto lygio baudas, įskaitant važiavimą autobusų juosta, sustojimą geltonoje autobusų sankryžoje arba neteisėtą apsisukimą.

Taip pat verta paminėti, kad JK vyriausybė vis garsiau yra raginama pažaboti važinėjančius elektriniai paspirtukais, kaip tai ketina padaryti prancūzai.

Balandžio 2 d. Paryžiaus gyventojai didele balsų persvara nubalsavo už tai, kad iš Prancūzijos sostinės gatvių dingtų nuomojami elektriniai paspirtukai. Paryžiaus metė pažymėjo, kad šis „mini referendumas“ siunčia „labai aiškią žinią“. Rugpjūčio pabaigoje pasibaigus miesto sutartims su trimis operatoriais, iš Paryžiaus centro išnyks tūkstančiai tokių paspirtukų.

Nors Jungtinės Karalystės vyriausybė teigia, kad ši transporto priemonė yra tvari, lengvai naudojama ir įperkama bei padės vietos valdžios institucijoms pasiekti nulinių taršos tikslų, dalis žmonių su tuo nesutinka, nes per incidentus, susijusius su elektriniais paspirtukais , žūsta nemažai žmonių.

Statistika rodo, kad nuo 2019 metų užfiksuota jau 31 mirtis, susijusi su elektroniu paspirtuku. 2019 metais buvo užfiksuota vienas toks incidentas, po metų jau buvo trys, 2021 metais – 13m o pernai 14.

Dabar Jungtinėje Karalystėje draudžiama privačiu elektriniu paspirtuku važinėti viešaisiais keliais, šaligatviais ar dviračių takais. Tačiau asmuo turi teisę pirkti, parduoti ir turėti elektrinį paspirtuką, nes jį galima naudoti privačioje žemėje gavus žemės savininko leidimą.

O visos transporto priemonės, kurios buvo įregistruotos nuo 2001 metų kovo iki 2017 m. balandžio mėnesio, vis dar turės mokėti M grupės mokestį, kuris dabar padidėjo iki 695 svarų sterlingų arba 729,75 svarų sterlingų, jei mokėsite kas mėnesį.

Palyginimui, vairuotojai mokėjo 630 svarų sterlingų arba 661,50 svarų sterlingų, jei buvo mokėta kas mėnesį.

2. Baudos už elektromobilių statymą

Vairuotojams, kurie savo elektromobilius palieka stovėti įkrautus per ilgai, nuo šiol gresia naujos didelės baudos.

Nors reikia pažymėti, kad šis taisyklių pakeitimas kol kas įgyvendintas tik Shefielde, tačiau tai reiškia, kad vairuotojams, per ilgai užsibuvusiems įkrovimo stotelėje, teks sumokėti iki 20 svarų sterlingų.

Mokestis už prastovą įvedamas siekiant užtikrinti, kad vairuotojai netrukdytų kitiems vairuotojams naudotis šia paslauga.

Panašios taisyklės jau galioja Glazge, kur elektromobilių vairuotojams skiriama 30 svarų sterlingų bauda, jei jie per ilgai užsibūna miesto įkrovimo punktuose.

O „Tesla“ savo „Supercharger“ tinkle jau įvedė „tuščio stovėjimo mokestį“: jei automobilis stovės per ilgai po pilno įkrovimo, vairuotojas privalės susimokėti 50 pensų už minutę prastovos. Mokestis padidės iki 1 svaro sterlingų už minutę, kai stotelė užimta 100 proc.

3. Nauji vietos tarybų įgaliojimai

Vairuotojai Readine ir and Hampshire'o grafystėje turi žinoti, kad jiems gali grėsti naujos baudos už kelių eismo taisyklių pažeidimus, taryboms suteikus naujų įgaliojimų bausti vairuotojus.

Dabar Readingo taryba ir Hampshire'o grafystės taryba gali vykdyti fiksuoti vadinamuosius „judančio eismo taisyklių pažeidimus“.

Šios baudos gali siekti nuo 20 svarų sterlingų iki 105 svarų sterlingų už pavėluotai sumokėtas aukšto lygio baudas, įskaitant važiavimą autobusų juosta, sustojimą geltonoje autobusų sankryžoje arba neteisėtą apsisukimą.

Taip pat verta paminėti, kad JK vyriausybė vis garsiau yra raginama pažaboti važinėjančius elektriniai paspirtukais, kaip tai ketina padaryti prancūzai.

Balandžio 2 d. Paryžiaus gyventojai didele balsų persvara nubalsavo už tai, kad iš Prancūzijos sostinės gatvių dingtų nuomojami elektriniai paspirtukai. Paryžiaus metė pažymėjo, kad šis „mini referendumas“ siunčia „labai aiškią žinią“. Rugpjūčio pabaigoje pasibaigus miesto sutartims su trimis operatoriais, iš Paryžiaus centro išnyks tūkstančiai tokių paspirtukų.

Nors Jungtinės Karalystės vyriausybė teigia, kad ši transporto priemonė yra tvari, lengvai naudojama ir įperkama bei padės vietos valdžios institucijoms pasiekti nulinių taršos tikslų, dalis žmonių su tuo nesutinka, nes per incidentus, susijusius su elektriniais paspirtukais , žūsta nemažai žmonių.

Statistika rodo, kad nuo 2019 metų užfiksuota jau 31 mirtis, susijusi su elektroniu paspirtuku. 2019 metais buvo užfiksuota vienas toks incidentas, po metų jau buvo trys, 2021 metais – 13m o pernai 14.

Dabar Jungtinėje Karalystėje draudžiama privačiu elektriniu paspirtuku važinėti viešaisiais keliais, šaligatviais ar dviračių takais. Tačiau asmuo turi teisę pirkti, parduoti ir turėti elektrinį paspirtuką, nes jį galima naudoti privačioje žemėje gavus žemės savininko leidimą.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: