Tarybos atsisako įrengti Ulez ženklus – vairuotojai nežinos, kad kirto zoną - Anglija.lt
 

Tarybos atsisako įrengti Ulez ženklus – vairuotojai nežinos, kad kirto zoną 

RAC atstovas Simonas Williamsas teigė, kad ginčytis ar prieštarauti Londono mero planui gali būti ne pats veiksmingiausias būdas. Jis sakė BBC: „Manau, kad tarybos, kurios varžosi arba kovoja dėl Londono mero nurodymo, tikriausiai turi tiesiog nusileisti ir šiek tiek iš anksto įspėti vairuotojus.

Manau, kad žmonėms reikia išankstinio įspėjimo apie tai, kad jie patenka į Ulez zoną, todėl atėjo laikas, kad tarybos nustotų priešintis ir iš tikrųjų eitų į priekį ir pastatytų ženklus, jog kiekvienas, artėjantis prie zonos iš visų pusių, gautų atitinkamą įspėjimą“.

Londono meras Sadiqas Khanas išplėtė TfL schemą visiems Londono gyventojams, turintiems reikalavimų neatitinkančias transporto priemones. Iniciatyvai buvo skirta papildomi 50 mln. svarų sterlingų, leidžiančių Londono gyventojams prekiauti transporto priemonėmis mainais į 2000 svarų sterlingų automobiliams ir 1000 svarų sterlingų motociklams išmoką.

Nebuvo paskelbta parama žmonėms, gyvenantiems už Londono, kurie reguliariai važinėja į miestą. Kento tarybos vadovas Martinas Goughas sakė: „Mes nesame pasirengę sudaryti palankesnes sąlygas gyventojų interesams prieštaraujančiai schemai, kuriai buvo pasiūlyta švelninimo priemonė“.

TfL pareiškė, kad Londono mero pavaduotojas transportui Sebas Dance'as sukritikavo tarybų sprendimą, tvirtindamas, kad jos „nuvilia gyventojus“. S. Dance teigė, kad jei vairuotojai būtų nubausti dėl to, kad nebuvo perspėti apie Ulezą, atsakomybę turėtų prisiimti tarybos.

Mero atstovas anksčiau yra sakęs, kad dėl atsisakymo statyti ženklus tarybos gali būti atsakingos už tai, kad vairuotojai „visiškai nesuvokia“ Ulezo ribų. Jis taip pat pabrėžė, kad apskričių greitkelių institucijos turi įstatymais numatytus įsipareigojimus ir kad tarybos atmetė TfL pasiūlymą finansuoti ženklo įrengimo išlaidas.

RAC atstovas Simonas Williamsas teigė, kad ginčytis ar prieštarauti Londono mero planui gali būti ne pats veiksmingiausias būdas. Jis sakė BBC: „Manau, kad tarybos, kurios varžosi arba kovoja dėl Londono mero nurodymo, tikriausiai turi tiesiog nusileisti ir šiek tiek iš anksto įspėti vairuotojus.

Manau, kad žmonėms reikia išankstinio įspėjimo apie tai, kad jie patenka į Ulez zoną, todėl atėjo laikas, kad tarybos nustotų priešintis ir iš tikrųjų eitų į priekį ir pastatytų ženklus, jog kiekvienas, artėjantis prie zonos iš visų pusių, gautų atitinkamą įspėjimą“.

Londono meras Sadiqas Khanas išplėtė TfL schemą visiems Londono gyventojams, turintiems reikalavimų neatitinkančias transporto priemones. Iniciatyvai buvo skirta papildomi 50 mln. svarų sterlingų, leidžiančių Londono gyventojams prekiauti transporto priemonėmis mainais į 2000 svarų sterlingų automobiliams ir 1000 svarų sterlingų motociklams išmoką.

Nebuvo paskelbta parama žmonėms, gyvenantiems už Londono, kurie reguliariai važinėja į miestą. Kento tarybos vadovas Martinas Goughas sakė: „Mes nesame pasirengę sudaryti palankesnes sąlygas gyventojų interesams prieštaraujančiai schemai, kuriai buvo pasiūlyta švelninimo priemonė“.

TfL pareiškė, kad Londono mero pavaduotojas transportui Sebas Dance'as sukritikavo tarybų sprendimą, tvirtindamas, kad jos „nuvilia gyventojus“. S. Dance teigė, kad jei vairuotojai būtų nubausti dėl to, kad nebuvo perspėti apie Ulezą, atsakomybę turėtų prisiimti tarybos.

Mero atstovas anksčiau yra sakęs, kad dėl atsisakymo statyti ženklus tarybos gali būti atsakingos už tai, kad vairuotojai „visiškai nesuvokia“ Ulezo ribų. Jis taip pat pabrėžė, kad apskričių greitkelių institucijos turi įstatymais numatytus įsipareigojimus ir kad tarybos atmetė TfL pasiūlymą finansuoti ženklo įrengimo išlaidas.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: