JK geležinkelių kompanijos planuoja masinį bilietų kasų uždarymą - Anglija.lt
 

JK geležinkelių kompanijos planuoja masinį bilietų kasų uždarymą 

Anot RDG, praėjusiais metais tik 12 proc. bilietų buvo parduota bilietų kasose, o likusieji buvo įsigyti internetu arba iš bilietų pardavimo automatų. RDG skelbia, kad darbuotojai bus papildomai apmokyti, kad galėtų dirbti „įdomesnėse“ pareigose.

„Mūsų pasiūlymai reiškia, kad bus daugiau darbuotojų, kurie tiesiogiai teiks daug įvairesnę pagalbą – nuo kelionės planavimo iki tinkamo bilieto paieškos ir pagalbos asmenims, turintiems judėjimo poreikių“, – nurodė RDG.

Jos teigimu, visame tinkle bus daugiau darbuotojų nei dabar, o darbo valandomis jie bus lengviau pasiekiami peronuose ir salėse.

RDG teigia, kad žmonių, perkančių bilietus kasose, smarkiai sumažėjo, todėl geležinkelių kompanijos turi keistis kartu su savo klientais. Geležinkelių kompanijos teigia, kad 99 proc. operacijų, atliekamų bilietų kasose, galima atlikti naudojantis bilietų pardavimo automatais.

Pagal planus, jei keleivis negalėtų įsigyti bilieto stotyje, jis galėtų jį įsigyti kelionės metu, pakeliui esančioje kasoje arba kelionės tikslo vietoje, teigė RDG.

Tuo metu didžiausios JK geležinkelininkų profsąjungos RMT generalinis sekretorius Mickas Lynchas anksčiau sakė, kad jo profsąjunga „nuolankiai nesėdės nuošalyje ir neleis aukoti tūkstančių darbo vietų ar matyti, kaip neįgalūs ir pažeidžiami keleiviai negali naudotis geležinkeliais“.

RDG nurodo, kad pokyčiai bus įgyvendinami palaipsniui, o darbuotojams bus siūlomi išsamūs elektroniniai mokymai ir perkvalifikavimas, kad jie galėtų eiti naujas pareigas. Pokyčiai neturės įtakos geležinkelių bendrovių galimybėms padėti asmenims, turintiems judėjimo problemų.

Britų vyriausybė spaudžia geležinkelių pramonę mažinti išlaidas po to, kai per koronaviruso pandemiją jai buvo skirta didelė parama. RDG teigia, kad šio sektoriaus pajamos vis dar yra 30 proc. mažesnės nei prieš pandemiją.

Anot RDG, praėjusiais metais tik 12 proc. bilietų buvo parduota bilietų kasose, o likusieji buvo įsigyti internetu arba iš bilietų pardavimo automatų. RDG skelbia, kad darbuotojai bus papildomai apmokyti, kad galėtų dirbti „įdomesnėse“ pareigose.

„Mūsų pasiūlymai reiškia, kad bus daugiau darbuotojų, kurie tiesiogiai teiks daug įvairesnę pagalbą – nuo kelionės planavimo iki tinkamo bilieto paieškos ir pagalbos asmenims, turintiems judėjimo poreikių“, – nurodė RDG.

Jos teigimu, visame tinkle bus daugiau darbuotojų nei dabar, o darbo valandomis jie bus lengviau pasiekiami peronuose ir salėse.

RDG teigia, kad žmonių, perkančių bilietus kasose, smarkiai sumažėjo, todėl geležinkelių kompanijos turi keistis kartu su savo klientais. Geležinkelių kompanijos teigia, kad 99 proc. operacijų, atliekamų bilietų kasose, galima atlikti naudojantis bilietų pardavimo automatais.

Pagal planus, jei keleivis negalėtų įsigyti bilieto stotyje, jis galėtų jį įsigyti kelionės metu, pakeliui esančioje kasoje arba kelionės tikslo vietoje, teigė RDG.

Tuo metu didžiausios JK geležinkelininkų profsąjungos RMT generalinis sekretorius Mickas Lynchas anksčiau sakė, kad jo profsąjunga „nuolankiai nesėdės nuošalyje ir neleis aukoti tūkstančių darbo vietų ar matyti, kaip neįgalūs ir pažeidžiami keleiviai negali naudotis geležinkeliais“.

RDG nurodo, kad pokyčiai bus įgyvendinami palaipsniui, o darbuotojams bus siūlomi išsamūs elektroniniai mokymai ir perkvalifikavimas, kad jie galėtų eiti naujas pareigas. Pokyčiai neturės įtakos geležinkelių bendrovių galimybėms padėti asmenims, turintiems judėjimo problemų.

Britų vyriausybė spaudžia geležinkelių pramonę mažinti išlaidas po to, kai per koronaviruso pandemiją jai buvo skirta didelė parama. RDG teigia, kad šio sektoriaus pajamos vis dar yra 30 proc. mažesnės nei prieš pandemiją.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: