JK nuspręsta uždaryti Robino Hoodo garbei pavadintą oro uostą - Anglija.lt
 

JK nuspręsta uždaryti Robino Hoodo garbei pavadintą oro uostą 

JK nuspręsta uždaryti Robino Hoodo garbei pavadintą oro uostą
123RF nuotr.

South Yorkshire'o meras Oliveris Coppard pareiškė esąs nusivylęs ir piktas dėl to, kad oro uosto uždarymas smarkiai paveiks vietos bendruomenes. Jo teigimu, Doncasteryje ir South Yorkshire yra šimtai žmonių, kurie dabar „bijo dėl savo ateities“.

„Peel Airports“ valdybos pirmininkas Robertas Houghas pripažįsta, kad žinia apie uždarymą „daugelį labai nuvils“. „Neišsprendžiama problema išlieka esminis ir nepakankamas dabartinių ar perspektyvių pajamų šaltinių trūkumas, taip pat didelės oro uosto veiklos sąnaudos“, – sakė jis.

O. Coppardas penktadienį sakė, kad jo pateiktu pasiūlymu siekta ne tik suteikti potencialiems investuotojams „protingą laiką pasiūlymams parengti“, bet ir „apsaugoti daugiau kaip 800 darbo vietų bei suteikti tikrumo klientams, operatoriams ir oro uosto bendruomenei“.

Oro uosto valdytojos vadovas teigė, kad pasiūlymas valstybės lėšomis finansuoti DSA veiklos nuostolius iki 2023 m. būtų užtikrinęs laisvus pinigų srautus, kurie leistų išlaikyti galimus nuostolius, kol „Peel Group“ ir South Yorkshire'o partneriai kartu tirtų DSA ateities galimybes.

Tačiau kompanijos atstovas spaudai vėliau teigė, kad nesant jokių „realių pasiūlymų, kaip spręsti DSA neperspektyvumo problemą“, „Peel“ valdyba padarė išvadą, kad „negali atsakingai priimti valstybės lėšų šiam labai neapibrėžtam procesui neperspektyvaus ir nuostolingo verslo sąlygomis“.

JK nuspręsta uždaryti Robino Hoodo garbei pavadintą oro uostą
123RF nuotr.

South Yorkshire'o meras Oliveris Coppard pareiškė esąs nusivylęs ir piktas dėl to, kad oro uosto uždarymas smarkiai paveiks vietos bendruomenes. Jo teigimu, Doncasteryje ir South Yorkshire yra šimtai žmonių, kurie dabar „bijo dėl savo ateities“.

„Peel Airports“ valdybos pirmininkas Robertas Houghas pripažįsta, kad žinia apie uždarymą „daugelį labai nuvils“. „Neišsprendžiama problema išlieka esminis ir nepakankamas dabartinių ar perspektyvių pajamų šaltinių trūkumas, taip pat didelės oro uosto veiklos sąnaudos“, – sakė jis.

O. Coppardas penktadienį sakė, kad jo pateiktu pasiūlymu siekta ne tik suteikti potencialiems investuotojams „protingą laiką pasiūlymams parengti“, bet ir „apsaugoti daugiau kaip 800 darbo vietų bei suteikti tikrumo klientams, operatoriams ir oro uosto bendruomenei“.

Oro uosto valdytojos vadovas teigė, kad pasiūlymas valstybės lėšomis finansuoti DSA veiklos nuostolius iki 2023 m. būtų užtikrinęs laisvus pinigų srautus, kurie leistų išlaikyti galimus nuostolius, kol „Peel Group“ ir South Yorkshire'o partneriai kartu tirtų DSA ateities galimybes.

Tačiau kompanijos atstovas spaudai vėliau teigė, kad nesant jokių „realių pasiūlymų, kaip spręsti DSA neperspektyvumo problemą“, „Peel“ valdyba padarė išvadą, kad „negali atsakingai priimti valstybės lėšų šiam labai neapibrėžtam procesui neperspektyvaus ir nuostolingo verslo sąlygomis“.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: