JK prekybos centrai mažina duonos ir sviesto kainas - Anglija.lt
 

JK prekybos centrai mažina duonos ir sviesto kainas 

Prekybos centrai taip pasielgė po to, kai sulaukė kritikos dėl to, kad nepakankamai greitai perkelia didmeninių kainų sumažėjimą eiliniams vartotojams.

Praėjusį mėnesį Nacionalinės statistikos biuras BBC sakė, kad galima tikėtis, jog pasaulinis maisto kainų kritimas atsispindės prekybos centrų kainoženkliuose, „bet mes dar to nesulaukėme“.

Kovą profesinė sąjunga „Unite“ apkaltino kai kuriuos mažmenininkus, kad jie „skatina infliaciją, pernelyg pelnydamiesi“.

Tuo metu balandį Britanijos mažmeninės prekybos įmonių konsorciumas (BRC) pareiškė, kad didmeninių kainų sumažėjimas parduotuvėse atsispindi po trijų-devynių mėnesių, ir pažadėjo, kad kainos sumažės per ateinančius kelis mėnesius.

„Sainsbury's“ taip pat pranešė, kad kai kurių savo prekės ženklo duonos rūšių kainas sumažino nuo 85 iki 75 pensų. Prekybos tinklas teigė, kad galėjo sumažinti kai kurių duonos ir sviesto kainas dėl pradėjusių mažėti didmeninių kainų.

„Kai už produktus, kuriuos perkame iš savo tiekėjų, mokame mažiau, sutaupytas lėšas perduodame pirkėjams“, – nurodė antro pagal dydį JK mažmeninės prekybos tinklo atstovas.

„Aldi“ pranešė, kad kai kurių rūšių duoną atpigino nuo 79 iki 75 pensų, o „Tesco“ kainą sumažino nuo 85 iki 75 pensų.

„Lidl“ skelbia, kad sumažino kai kurių sviesto rūšių kainas iki 1,89 svarų sterlingų, o kai kurių duonos rūšių kainas sumažino iki 75 svarų sterlingų.

Karas Ukrainoje pakėlė maisto kainas visame pasaulyje, tačiau Jungtinė Karalystė taip pat susidūrė su savomis problemomis – nuo su „Brexit“ susijusios biurokratijos iki darbo jėgos trūkumo. Tačiau žaliavų kainoms pradėjus mažėti, mažmeninės prekybos tinklai pradėjo mažinti kai kurių produktų kainas.

Pirmiausia imta mažinti pieno kainas: „Aldi“, „Lidl“, „Asda“ neseniai pasekė „Sainsbury's“ ir „Tesco“ ir sumažino pieno kainą bent 5 pensais.

Praėjusią vasarą sviesto gamintojas „Lurpak“ pareiškė, kad padidino kainas, kad pieno gamintojams užtikrintų sąžiningas sąlygas. Kai kurie pirkėjai patyrė šoką dėl sparčiai kylančių kainų: pernai liepą „Sainsbury's“ parduotuvėse 750 g „Lurpak“ sviesto pakuotės kaina pašoko iki 7,25 svarų sterlingų.

Dabar „Sainsbury's“ nurodo, kad kainų sumažinimas neturės įtakos tam, kiek kompanija moka ūkininkams.

Prekybos centrai taip pasielgė po to, kai sulaukė kritikos dėl to, kad nepakankamai greitai perkelia didmeninių kainų sumažėjimą eiliniams vartotojams.

Praėjusį mėnesį Nacionalinės statistikos biuras BBC sakė, kad galima tikėtis, jog pasaulinis maisto kainų kritimas atsispindės prekybos centrų kainoženkliuose, „bet mes dar to nesulaukėme“.

Kovą profesinė sąjunga „Unite“ apkaltino kai kuriuos mažmenininkus, kad jie „skatina infliaciją, pernelyg pelnydamiesi“.

Tuo metu balandį Britanijos mažmeninės prekybos įmonių konsorciumas (BRC) pareiškė, kad didmeninių kainų sumažėjimas parduotuvėse atsispindi po trijų-devynių mėnesių, ir pažadėjo, kad kainos sumažės per ateinančius kelis mėnesius.

„Sainsbury's“ taip pat pranešė, kad kai kurių savo prekės ženklo duonos rūšių kainas sumažino nuo 85 iki 75 pensų. Prekybos tinklas teigė, kad galėjo sumažinti kai kurių duonos ir sviesto kainas dėl pradėjusių mažėti didmeninių kainų.

„Kai už produktus, kuriuos perkame iš savo tiekėjų, mokame mažiau, sutaupytas lėšas perduodame pirkėjams“, – nurodė antro pagal dydį JK mažmeninės prekybos tinklo atstovas.

„Aldi“ pranešė, kad kai kurių rūšių duoną atpigino nuo 79 iki 75 pensų, o „Tesco“ kainą sumažino nuo 85 iki 75 pensų.

„Lidl“ skelbia, kad sumažino kai kurių sviesto rūšių kainas iki 1,89 svarų sterlingų, o kai kurių duonos rūšių kainas sumažino iki 75 svarų sterlingų.

Karas Ukrainoje pakėlė maisto kainas visame pasaulyje, tačiau Jungtinė Karalystė taip pat susidūrė su savomis problemomis – nuo su „Brexit“ susijusios biurokratijos iki darbo jėgos trūkumo. Tačiau žaliavų kainoms pradėjus mažėti, mažmeninės prekybos tinklai pradėjo mažinti kai kurių produktų kainas.

Pirmiausia imta mažinti pieno kainas: „Aldi“, „Lidl“, „Asda“ neseniai pasekė „Sainsbury's“ ir „Tesco“ ir sumažino pieno kainą bent 5 pensais.

Praėjusią vasarą sviesto gamintojas „Lurpak“ pareiškė, kad padidino kainas, kad pieno gamintojams užtikrintų sąžiningas sąlygas. Kai kurie pirkėjai patyrė šoką dėl sparčiai kylančių kainų: pernai liepą „Sainsbury's“ parduotuvėse 750 g „Lurpak“ sviesto pakuotės kaina pašoko iki 7,25 svarų sterlingų.

Dabar „Sainsbury's“ nurodo, kad kainų sumažinimas neturės įtakos tam, kiek kompanija moka ūkininkams.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: