Užsisakyti maistą JK per pristatymo programėles – iki 44% brangiau, nei tiesiai iš kavinės - Anglija.lt
 

Užsisakyti maistą JK per pristatymo programėles – iki 44% brangiau, nei tiesiai iš kavinės 

Vienu atveju maistas, užsakomas per „JustEat“ buvo pigesnis dėl taikomos 20% nuolaidos. „JustEat“ teigė, kad siūlo „kainų pažadą“, kuris padės užtikrinti, kad klientai nemokėtų daugiau už maistą, kurį jie užsisako per programėlę, palyginti su užsakymu per restorano pristatymo internetu paslauga.

Didžiausias skirtumas fiksuotas brangiam užsakymui – 43,94 svarų sterlingų per „Deliveroo“ burrito ir taco restorano, kuris kainavo 44% (12,29 svaro) daugiau nei užsakant tiesiogiai. Prieš pridedant pristatymo ir paslaugų mokesčius, maisto kaina buvo 26% (8,30 svaro) didesnė.

Daugiau nei pusė – 56% britų, naudoja pristatymo programėles išsinešimui ar maisto produktams,  parodė tyrimas. Trys iš penkių juos naudojo mažiausiai kartą per mėnesį prieš pandemiją, o dabar naudoja septyni iš 10.

Nustatyta, kad klientai dažnai turi problemų dėl pristatymo ir dažnai būdavo apgaunami kuponais, kuomet pasiskųsdavo ir jiems turėdavo būti grąžinami pinigai. Dažniausios pristatymo problemos buvo vėluojantis užsakymas, šaltas maistas ir trūkstami patiekalai.

 

Vienu atveju maistas, užsakomas per „JustEat“ buvo pigesnis dėl taikomos 20% nuolaidos. „JustEat“ teigė, kad siūlo „kainų pažadą“, kuris padės užtikrinti, kad klientai nemokėtų daugiau už maistą, kurį jie užsisako per programėlę, palyginti su užsakymu per restorano pristatymo internetu paslauga.

Didžiausias skirtumas fiksuotas brangiam užsakymui – 43,94 svarų sterlingų per „Deliveroo“ burrito ir taco restorano, kuris kainavo 44% (12,29 svaro) daugiau nei užsakant tiesiogiai. Prieš pridedant pristatymo ir paslaugų mokesčius, maisto kaina buvo 26% (8,30 svaro) didesnė.

Daugiau nei pusė – 56% britų, naudoja pristatymo programėles išsinešimui ar maisto produktams,  parodė tyrimas. Trys iš penkių juos naudojo mažiausiai kartą per mėnesį prieš pandemiją, o dabar naudoja septyni iš 10.

Nustatyta, kad klientai dažnai turi problemų dėl pristatymo ir dažnai būdavo apgaunami kuponais, kuomet pasiskųsdavo ir jiems turėdavo būti grąžinami pinigai. Dažniausios pristatymo problemos buvo vėluojantis užsakymas, šaltas maistas ir trūkstami patiekalai.

 

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: