Vartotojų pasitikėjimas JK krito į rekordines žemumas - Anglija.lt
 

Vartotojų pasitikėjimas JK krito į rekordines žemumas 

GfK klientų strategijos direktorius Joe Statonas sakė: „Vartotojai jaučia Naujųjų metų pagirias, tačiau jos yra ekonominio pobūdžio ir pasižymi dideliu pesimizmo lygiu dėl platesnės ekonomikos būklės. Ir skirtingai nei įprastos pagirios, šios greitai neišnyks. Vienintelė vilties prošvaistė rezultatuose yra šiek tiek pakilusi mūsų asmeninės finansinės padėties perspektyva, tačiau tai mažai džiugina, nes ji vis dar yra 25 taškais mažesnė nei šiuo metu pernai.

Šį mėnesį šešiais punktais sumažėjęs pagrindinių pirkimų indeksas nieko gero nežada, nes vartotojų išlaidos yra mūsų ekonomikos ir ateities augimo varomoji jėga. Kadangi infliacija ir toliau slopina atlyginimų kilimą, ir tikėtina, kad netrukus pasirodys šokiruojančios sąskaitos už energiją, vartotojų pasitikėjimo prognozės šiais metais nėra geros“.

Linda Ellett, JK mažmeninių ir laisvalaikio vartotojų rinkų vadovė, KPMG, sakė: „Didesnės būtinosios sąnaudos, baimė dėl tolesnio didėjimo, ypač balandžio mėnesio energijos kainų viršutinės ribos padidėjimo, neigiamai veikia vartotojų pasitikėjimą. Kalėdų išlaidos taip pat dar slegia daugelį žmonių.

Nors tokiomis sąlygomis apetitas ir galimybės įsigyti brangesnių prekių išlieka ribotos, vis dar yra vartotojų, kurie šiais metais planuoja išlaidas atostogoms, namų tobulinimui ir buitinei technikai. Ekonomikai tikrai reikės tų išlaidų, kad ateinančiais mėnesiais atsipirktų“.

GfK klientų strategijos direktorius Joe Statonas sakė: „Vartotojai jaučia Naujųjų metų pagirias, tačiau jos yra ekonominio pobūdžio ir pasižymi dideliu pesimizmo lygiu dėl platesnės ekonomikos būklės. Ir skirtingai nei įprastos pagirios, šios greitai neišnyks. Vienintelė vilties prošvaistė rezultatuose yra šiek tiek pakilusi mūsų asmeninės finansinės padėties perspektyva, tačiau tai mažai džiugina, nes ji vis dar yra 25 taškais mažesnė nei šiuo metu pernai.

Šį mėnesį šešiais punktais sumažėjęs pagrindinių pirkimų indeksas nieko gero nežada, nes vartotojų išlaidos yra mūsų ekonomikos ir ateities augimo varomoji jėga. Kadangi infliacija ir toliau slopina atlyginimų kilimą, ir tikėtina, kad netrukus pasirodys šokiruojančios sąskaitos už energiją, vartotojų pasitikėjimo prognozės šiais metais nėra geros“.

Linda Ellett, JK mažmeninių ir laisvalaikio vartotojų rinkų vadovė, KPMG, sakė: „Didesnės būtinosios sąnaudos, baimė dėl tolesnio didėjimo, ypač balandžio mėnesio energijos kainų viršutinės ribos padidėjimo, neigiamai veikia vartotojų pasitikėjimą. Kalėdų išlaidos taip pat dar slegia daugelį žmonių.

Nors tokiomis sąlygomis apetitas ir galimybės įsigyti brangesnių prekių išlieka ribotos, vis dar yra vartotojų, kurie šiais metais planuoja išlaidas atostogoms, namų tobulinimui ir buitinei technikai. Ekonomikai tikrai reikės tų išlaidų, kad ateinančiais mėnesiais atsipirktų“.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: