JK vėžiu sergantis pacientas mirė namuose nesulaukęs greitosios - Anglija.lt
 

JK vėžiu sergantis pacientas mirė namuose nesulaukęs greitosios 

Pirmą kartą vyrui greitoji iškviesta piemadienio vakarą, o atvyko dar po septynių skambučių, antradienio rytą.

„Norėtume atsiprašyti šeimos už tai, kiek laiko prireikė laukti“, - sakė WMAS.

„Mūsų darbuotojai ir savanoriai nenuilstamai dirba, kad kuo greičiau pasiektų pacientus, tačiau dėl didelio spaudimo, kurį patiria A&E skyriai, mūsų ekipažai vėluoja perduoti pacientus ir atsiliepti į kitus skambučius“.

Taip pat sakoma, kad paramedikai „reguliariai skambina pacientams, kad iš naujo įvertintų jų būklę, ir visi pacientai ir toliau gauna klinikinę priežiūrą, kol jie nėra perduodami ligoninės personalui“.

Greitosios pagalbos automobiliai turėtų turėti galimybę iškrauti pacientus per 15 minučių nuo atvykimo į ligoninę, o jei įgula vėluoja ilgiau nei valandą, tai įrašoma į žurnalą.

2019 m. rugpjūčio mėn., prieš pandemiją, ekipažai iš viso tokių įrašų užregistravo 3893 valandas ligoninėse.

2021 m. rugpjūčio mėn. skaičius pakilo iki 15 651 valandos, beveik pusė WMAS greitosios pagalbos automobilių vienu metu buvo ligoninėje.

Viena įgula antradienį buvo įstrigusi devynias valandas ir 14 minučių.

WMAS sakė: „Mes dirbame su visais vietiniais NHS partneriais, kad sumažintume vėlavimą, kad mūsų įgulos galėtų kuo greičiau reaguoti į kitą incidentą“.

Rugsėjo 6 d. WMAS priėmė 5577 skambučius, o rugsėjo 7 d. - 6392 skambučius.

Joje rašoma, kad tai buvo daug judriau nei bet kurių Naujųjų metų išvakarės, tradiciškai judriausia metų diena.

Pirmą kartą vyrui greitoji iškviesta piemadienio vakarą, o atvyko dar po septynių skambučių, antradienio rytą.

„Norėtume atsiprašyti šeimos už tai, kiek laiko prireikė laukti“, - sakė WMAS.

„Mūsų darbuotojai ir savanoriai nenuilstamai dirba, kad kuo greičiau pasiektų pacientus, tačiau dėl didelio spaudimo, kurį patiria A&E skyriai, mūsų ekipažai vėluoja perduoti pacientus ir atsiliepti į kitus skambučius“.

Taip pat sakoma, kad paramedikai „reguliariai skambina pacientams, kad iš naujo įvertintų jų būklę, ir visi pacientai ir toliau gauna klinikinę priežiūrą, kol jie nėra perduodami ligoninės personalui“.

Greitosios pagalbos automobiliai turėtų turėti galimybę iškrauti pacientus per 15 minučių nuo atvykimo į ligoninę, o jei įgula vėluoja ilgiau nei valandą, tai įrašoma į žurnalą.

2019 m. rugpjūčio mėn., prieš pandemiją, ekipažai iš viso tokių įrašų užregistravo 3893 valandas ligoninėse.

2021 m. rugpjūčio mėn. skaičius pakilo iki 15 651 valandos, beveik pusė WMAS greitosios pagalbos automobilių vienu metu buvo ligoninėje.

Viena įgula antradienį buvo įstrigusi devynias valandas ir 14 minučių.

WMAS sakė: „Mes dirbame su visais vietiniais NHS partneriais, kad sumažintume vėlavimą, kad mūsų įgulos galėtų kuo greičiau reaguoti į kitą incidentą“.

Rugsėjo 6 d. WMAS priėmė 5577 skambučius, o rugsėjo 7 d. - 6392 skambučius.

Joje rašoma, kad tai buvo daug judriau nei bet kurių Naujųjų metų išvakarės, tradiciškai judriausia metų diena.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: