Vienos didžiausių oro linijų Europoje dėl Covid atšaukė 100 skrydžių - Anglija.lt
 

Vienos didžiausių oro linijų Europoje dėl Covid atšaukė 100 skrydžių 

Jis teigė, kad su nukentėjusiais klientais buvo susisiekta ir jie gali iš naujo užsisakyti alternatyvius skrydžius, gauti kuponą arba susigrąžinti pinigus. Oro uostuose taip pat pastebimas darbuotojų trūkumas tuo metu, kai kelionių paklausa didėja pasibaigus kelionių apribojimams.

Sekmadienį keliautoja Donna Mayfield BBC sakė, kad padėtis buvo „siaubinga“, o kitas keliautojas sakė matęs „verkančius klientus ir darbuotojus“. Manchesterio oro uostas atsiprašė ir pripažino, kad keleivių patirtis nukrito „žemiau standarto, kurį siekiame suteikti“.

„Visa mūsų pramonė šiuo metu susiduria su darbuotojų trūkumu ir įdarbinimo iššūkiais, po žalingiausių dvejų metų savo istorijoje“, – sakė atstovas, – „Po dvejų metų panaikinus visus kelionių apribojimus ir prasidėjus vasaros kelionių sezonui, sparčiai išaugo keleivių skaičius, o tai kelia didžiulę įtampą mūsų veiklai“.

Sekmadienio rytą taip pat buvo ilgos eilės prie Heathrow oro uosto 2-ojo terminalo. Oro uostas kaltino Covid patikras, kurių reikalauja kelionės tikslo šalys, ir „didelį keleivių srautą“. Tačiau taip pat buvo pranešimų apie darbuotojų trūkumą ir problemas, susijusias su elektroninių vartų pasų patikra, kai kurie keliautojai teigė laukę valandų valandas, kol pakilo.

Jis teigė, kad su nukentėjusiais klientais buvo susisiekta ir jie gali iš naujo užsisakyti alternatyvius skrydžius, gauti kuponą arba susigrąžinti pinigus. Oro uostuose taip pat pastebimas darbuotojų trūkumas tuo metu, kai kelionių paklausa didėja pasibaigus kelionių apribojimams.

Sekmadienį keliautoja Donna Mayfield BBC sakė, kad padėtis buvo „siaubinga“, o kitas keliautojas sakė matęs „verkančius klientus ir darbuotojus“. Manchesterio oro uostas atsiprašė ir pripažino, kad keleivių patirtis nukrito „žemiau standarto, kurį siekiame suteikti“.

„Visa mūsų pramonė šiuo metu susiduria su darbuotojų trūkumu ir įdarbinimo iššūkiais, po žalingiausių dvejų metų savo istorijoje“, – sakė atstovas, – „Po dvejų metų panaikinus visus kelionių apribojimus ir prasidėjus vasaros kelionių sezonui, sparčiai išaugo keleivių skaičius, o tai kelia didžiulę įtampą mūsų veiklai“.

Sekmadienio rytą taip pat buvo ilgos eilės prie Heathrow oro uosto 2-ojo terminalo. Oro uostas kaltino Covid patikras, kurių reikalauja kelionės tikslo šalys, ir „didelį keleivių srautą“. Tačiau taip pat buvo pranešimų apie darbuotojų trūkumą ir problemas, susijusias su elektroninių vartų pasų patikra, kai kurie keliautojai teigė laukę valandų valandas, kol pakilo.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: