Vis daugiau mokytojų JK naudojasi dirbtiniu intelektu - Anglija.lt
 

Vis daugiau mokytojų JK naudojasi dirbtiniu intelektu 

Tokia Švietimo departamento ataskaita parengta remiantis 567 atsakymais į vasarą paskelbtą kvietimą pateikti įrodymų apie dirbtinio intelekto naudojimą švietimo sektoriuje,  švietime, įskaitant mokyklas. Daugiausia atsakymų pateikta iš Anglijos.

Ataskaitoje nustatyta, kad dauguma respondentų „iš esmės optimistiškai“ vertino dirbtinio intelekto naudojimą švietimo srityje, tačiau beveik visi turėjo tam tikrų abejonių. Jie nerimavo, kad dirbtinis intelektas gali pateikti klaidingą informaciją, pavyzdžiui, vertinant pažymius.

Sheffilede veikiančios „King Ecgbert“ mokyklos šiuolaikinių užsienio kalbų skyriaus vadovas Benas Merrittas sakė, kad dirbtinis intelektas palengvina darbą.

„Mokytojas turi labai daug darbo, nesvarbu, ar tai būtų administracinės užduotys, ar išteklių kūrimas, vertinimas, grįžtamasis ryšys ir pan., – sakė jis. – Sumažinti administracinių užduočių skaičių – ir ne tik sutrumpinti jų atlikimo laiką, bet ir pagerinti jų atlikimą, mano nuomone, tai reiškia, kad galiu daugiau dėmesio skirti mokymo praktikos tobulinimui.“

Minėtoje ataskaitoje teigiama, kad kai kurie mokytojai naudoja dirbtinį intelektą siekdami pademonstruoti ir "didinti informuotumą apie riziką ir apribojimus“.

Vyriausybė teigia, kad Anglijoje šiuo metu yra 27 000 mokytojų daugiau nei 2010 metais, tačiau mokinių skaičius taip pat išaugo ir vienam mokytojui tenka daugiau mokinių.

Ataskaitoje teigiama, kad kai kuriems mokytojams dirbtinio intelekto naudojimas „sumažino viršvalandžių skaičių, pagerino jų darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą ir padidino pasitenkinimą darbu“.

Švietimo sekretorė Gillian Keegan pažymėjo tinkamo požiūrio būtinybę, kad „būtų galima pasinaudoti šios permainingos technologijos privalumais“.

„Džiugu, kad daugelis švietimo specialistų jau mato apčiuopiamą dirbtinio intelekto naudą, – sakė ji. – Kvietimo teikti įrodymų rezultatai suteikia mums labai svarbią įrodymų bazę, kuria galėsime remtis ateityje dirbdami su dirbtiniu intelektu ir kuri padės mums priimti tinkamų sprendimų, kad dirbtinis intelektas būtų kuo geriau panaudotas saugiai ir patikimai.“

Tokia Švietimo departamento ataskaita parengta remiantis 567 atsakymais į vasarą paskelbtą kvietimą pateikti įrodymų apie dirbtinio intelekto naudojimą švietimo sektoriuje,  švietime, įskaitant mokyklas. Daugiausia atsakymų pateikta iš Anglijos.

Ataskaitoje nustatyta, kad dauguma respondentų „iš esmės optimistiškai“ vertino dirbtinio intelekto naudojimą švietimo srityje, tačiau beveik visi turėjo tam tikrų abejonių. Jie nerimavo, kad dirbtinis intelektas gali pateikti klaidingą informaciją, pavyzdžiui, vertinant pažymius.

Sheffilede veikiančios „King Ecgbert“ mokyklos šiuolaikinių užsienio kalbų skyriaus vadovas Benas Merrittas sakė, kad dirbtinis intelektas palengvina darbą.

„Mokytojas turi labai daug darbo, nesvarbu, ar tai būtų administracinės užduotys, ar išteklių kūrimas, vertinimas, grįžtamasis ryšys ir pan., – sakė jis. – Sumažinti administracinių užduočių skaičių – ir ne tik sutrumpinti jų atlikimo laiką, bet ir pagerinti jų atlikimą, mano nuomone, tai reiškia, kad galiu daugiau dėmesio skirti mokymo praktikos tobulinimui.“

Minėtoje ataskaitoje teigiama, kad kai kurie mokytojai naudoja dirbtinį intelektą siekdami pademonstruoti ir "didinti informuotumą apie riziką ir apribojimus“.

Vyriausybė teigia, kad Anglijoje šiuo metu yra 27 000 mokytojų daugiau nei 2010 metais, tačiau mokinių skaičius taip pat išaugo ir vienam mokytojui tenka daugiau mokinių.

Ataskaitoje teigiama, kad kai kuriems mokytojams dirbtinio intelekto naudojimas „sumažino viršvalandžių skaičių, pagerino jų darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą ir padidino pasitenkinimą darbu“.

Švietimo sekretorė Gillian Keegan pažymėjo tinkamo požiūrio būtinybę, kad „būtų galima pasinaudoti šios permainingos technologijos privalumais“.

„Džiugu, kad daugelis švietimo specialistų jau mato apčiuopiamą dirbtinio intelekto naudą, – sakė ji. – Kvietimo teikti įrodymų rezultatai suteikia mums labai svarbią įrodymų bazę, kuria galėsime remtis ateityje dirbdami su dirbtiniu intelektu ir kuri padės mums priimti tinkamų sprendimų, kad dirbtinis intelektas būtų kuo geriau panaudotas saugiai ir patikimai.“

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: