Visuomenės pasitenkinimas NHS – žemiausias per visą istoriją - Anglija.lt
 

Visuomenės pasitenkinimas NHS – žemiausias per visą istoriją 

Apklausa taip pat parodė, kad pasitenkinimas socialinėmis paslaugomis sumažėjo iki 13 % - tai vėlgi žemiausias rodiklis nuo apklausos pradžios.

Pagrindinės nepasitenkinimo priežastys buvo ilgas laukimo laikas, personalo trūkumas ir nepakankamas finansavimas.

Paklausti apie vyriausybės sprendimus dėl mokesčių ir išlaidų NHS, 48 proc. respondentų pritarė mokesčių didinimui ir didesnėms išlaidoms NHS, 42 proc. pageidavo, kad mokesčiai ir išlaidos liktų tokie patys, o 6 proc. pasisakė, kad mokesčiai būtų mažinami ir išlaidos mažesnės.

NHS konfederacijos skubios pagalbos tinklo direktorius Rory Deightonas sakė, kad šie skaičiai „tiksliai atspindi žmonių jausmus“.

„Laikai sunkūs, darbuotojams sunku ir, manau, žmonės tai pripažįsta, – BBC laidai „Breakfast“ sakė jis. – Metai tikrai buvo sunkūs.“

Jo teigimu, per ateinančius 12-24 mėnesius NHS vadovai daugiausia dėmesio skirs šeimos gydytojų ir odontologų paslaugų prieinamumo gerinimui ir laukiančiųjų sąrašų mažinimui.

R. Deightonas ne tik ragino didinti išlaidas ligoninėms, bendrosios praktikos gydytojų kabinetams ir socialinei priežiūrai, bet ir teigė, kad yra „tikrai stiprus ryšys“ tarp streikų ir planinio gydymo laukiančiųjų sąrašų ilgio.

Jaunesnieji gydytojai Anglijoje nuo praėjusių metų kovo surengė 10 streikų dėl darbo užmokesčio ir neseniai balsavo už tai, kad streikas būtų tęsiamas.

Pacientų asociacija teigė, kad apklausos rezultatai ją „pribloškė“.

Karališkosios slaugytojų kolegijos generalinė sekretorė profesorė Pat Cullen sakė: „Jau tikrai gana“.

„Rinkėjai turi padaryti taip, kad NHS ir slaugos paslaugos taptų pagrindiniu visuotinių rinkimų klausimu, – sakė ji. – NHS sistemoje, kuri kadaise buvo pasaulio lyderė, dabar pacientai gydomi koridoriuose, tarpduryje ir sandėliukuose. Status quo tapo nepakenčiamas.“

Tačiau Sveikatos ir socialinės rūpybos departamento atstovas spaudai teigė, kad padaryta pažangos ir esama tam tikrų ženklų, kad laukiančiųjų sąrašai trumpėja, o investicijos skiriamos į svarbiausias sritis, pavyzdžiui, bendrosios praktikos gydytojus.

„Esame visiškai pasiryžę užtikrinti greitesnę, paprastesnę ir teisingesnę NHS, kuri būtų nemokama pagal poreikį“, – sakė jis.

Apklausa taip pat parodė, kad pasitenkinimas socialinėmis paslaugomis sumažėjo iki 13 % - tai vėlgi žemiausias rodiklis nuo apklausos pradžios.

Pagrindinės nepasitenkinimo priežastys buvo ilgas laukimo laikas, personalo trūkumas ir nepakankamas finansavimas.

Paklausti apie vyriausybės sprendimus dėl mokesčių ir išlaidų NHS, 48 proc. respondentų pritarė mokesčių didinimui ir didesnėms išlaidoms NHS, 42 proc. pageidavo, kad mokesčiai ir išlaidos liktų tokie patys, o 6 proc. pasisakė, kad mokesčiai būtų mažinami ir išlaidos mažesnės.

NHS konfederacijos skubios pagalbos tinklo direktorius Rory Deightonas sakė, kad šie skaičiai „tiksliai atspindi žmonių jausmus“.

„Laikai sunkūs, darbuotojams sunku ir, manau, žmonės tai pripažįsta, – BBC laidai „Breakfast“ sakė jis. – Metai tikrai buvo sunkūs.“

Jo teigimu, per ateinančius 12-24 mėnesius NHS vadovai daugiausia dėmesio skirs šeimos gydytojų ir odontologų paslaugų prieinamumo gerinimui ir laukiančiųjų sąrašų mažinimui.

R. Deightonas ne tik ragino didinti išlaidas ligoninėms, bendrosios praktikos gydytojų kabinetams ir socialinei priežiūrai, bet ir teigė, kad yra „tikrai stiprus ryšys“ tarp streikų ir planinio gydymo laukiančiųjų sąrašų ilgio.

Jaunesnieji gydytojai Anglijoje nuo praėjusių metų kovo surengė 10 streikų dėl darbo užmokesčio ir neseniai balsavo už tai, kad streikas būtų tęsiamas.

Pacientų asociacija teigė, kad apklausos rezultatai ją „pribloškė“.

Karališkosios slaugytojų kolegijos generalinė sekretorė profesorė Pat Cullen sakė: „Jau tikrai gana“.

„Rinkėjai turi padaryti taip, kad NHS ir slaugos paslaugos taptų pagrindiniu visuotinių rinkimų klausimu, – sakė ji. – NHS sistemoje, kuri kadaise buvo pasaulio lyderė, dabar pacientai gydomi koridoriuose, tarpduryje ir sandėliukuose. Status quo tapo nepakenčiamas.“

Tačiau Sveikatos ir socialinės rūpybos departamento atstovas spaudai teigė, kad padaryta pažangos ir esama tam tikrų ženklų, kad laukiančiųjų sąrašai trumpėja, o investicijos skiriamos į svarbiausias sritis, pavyzdžiui, bendrosios praktikos gydytojus.

„Esame visiškai pasiryžę užtikrinti greitesnę, paprastesnę ir teisingesnę NHS, kuri būtų nemokama pagal poreikį“, – sakė jis.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: