Z kartos darbuotojų vilionės JK – nuo trumpesnių penktadienių iki apmokamų kelionių - Anglija.lt
 

Z kartos darbuotojų vilionės JK – nuo trumpesnių penktadienių iki apmokamų kelionių 

Šimtai Jungtinės Karalystės įmonių taip pat siūlo kitų keistų naudų, įskaitant galimybę mėgautis nemokama baristos stiliaus kava, masažais, apmokamais įmonės pavakarojimais mieste ir kasmetinėmis atostogomis (vienomis šiltuose kraštuose, o antromis – šaltuose kraštuose).

Minėtos bendrovės duomenimis, praėjusį mėnesį buvo paskelbti 1426 darbo skelbimai, kuriuose buvo minimas „galimybė penktadienį darbą pabaigti anksčiau“, o tai yra gerokai daugiau už 583 tokius skelbimus tokiu pat metu prieš penkerius metus.

Taip pat nustatyta, kad tokios naudos buvo labiau skirtos jaunesniems darbuotojams. Daugiau kaip 75 proc. darbo skelbimų, kuriuose buvo skelbiamos tokios naudos, buvo skirti įdarbinti darbuotojus, gaunančius nuo 20- 40 tūkst. svarų sterlingų, kas rodo, kad darbdaviai stengiasi orientuotis į Z kartos atstovus ir ką tik studijas baigusius jaunus žmones.

Komentuodamas tokius tyrimo rezultatus vienas iš „Adzuna“ įkūrėjų Andrew Hunteris teigė, kad šis pokytis rodo, kad pandemijos darbuotojai iš darbdavių reikalauja daugiau. Jis mano, kad ši tendencija gali likti ilgam.

Šimtai Jungtinės Karalystės įmonių taip pat siūlo kitų keistų naudų, įskaitant galimybę mėgautis nemokama baristos stiliaus kava, masažais, apmokamais įmonės pavakarojimais mieste ir kasmetinėmis atostogomis (vienomis šiltuose kraštuose, o antromis – šaltuose kraštuose).

Minėtos bendrovės duomenimis, praėjusį mėnesį buvo paskelbti 1426 darbo skelbimai, kuriuose buvo minimas „galimybė penktadienį darbą pabaigti anksčiau“, o tai yra gerokai daugiau už 583 tokius skelbimus tokiu pat metu prieš penkerius metus.

Taip pat nustatyta, kad tokios naudos buvo labiau skirtos jaunesniems darbuotojams. Daugiau kaip 75 proc. darbo skelbimų, kuriuose buvo skelbiamos tokios naudos, buvo skirti įdarbinti darbuotojus, gaunančius nuo 20- 40 tūkst. svarų sterlingų, kas rodo, kad darbdaviai stengiasi orientuotis į Z kartos atstovus ir ką tik studijas baigusius jaunus žmones.

Komentuodamas tokius tyrimo rezultatus vienas iš „Adzuna“ įkūrėjų Andrew Hunteris teigė, kad šis pokytis rodo, kad pandemijos darbuotojai iš darbdavių reikalauja daugiau. Jis mano, kad ši tendencija gali likti ilgam.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: