Pernai JK sukčiams gyventojai atidavė beveik £ 2mln. – bankai imasi veiksmų - Anglija.lt
 

Pernai JK sukčiams gyventojai atidavė beveik £ 2mln. – bankai imasi veiksmų 

Praėjusiais metais JK gyventojai sukčiams atidavė apie 177,6 mln. svarų sterlingų, pranešta apie daugiau nei 45 000 atvejų, teigia finansų pramonės prekybos institucija.

„UK Finance“, vadovaujanti kampanijai „Take Five“, informuojančiai apie sukčius, nurodė, kad 2022 m. buvo 45 367 tokio pobūdžio atvejai. Taip nutinka, kuomet nusikaltėlis susisiekia su kuo nors ir apsimeta patikima organizacija, pvz., banku, policija, kurjerių ar komunalinių paslaugų įmone arba artimuoju, rašo „Standard“.

Aferos dažnai prasideda skambučiu, žinute, el. laišku su skubiu pinigų arba asmeninės ir finansinės informacijos prašymu. Kampanija skatina žmones trumpam sustoti ir pagalvoti prieš persiunčiant pinigus ar nurodant asmeninę informaciją.

Ji primena žmonėms, kad atmesti ar ignoruoti bet kokius prašymus yra gerai, nes nusikaltėliai kartais bando priversti žmones priimti greitus sprendimus, dėl kurių vėliau gailimasi. Jei kas nors mano, kad buvo apgauti, turėtų nedelsdami susisiekti su savo banku ir pranešti apie tai „Action Fraud“.

Praėjusiais metais JK gyventojai sukčiams atidavė apie 177,6 mln. svarų sterlingų, pranešta apie daugiau nei 45 000 atvejų, teigia finansų pramonės prekybos institucija.

„UK Finance“, vadovaujanti kampanijai „Take Five“, informuojančiai apie sukčius, nurodė, kad 2022 m. buvo 45 367 tokio pobūdžio atvejai. Taip nutinka, kuomet nusikaltėlis susisiekia su kuo nors ir apsimeta patikima organizacija, pvz., banku, policija, kurjerių ar komunalinių paslaugų įmone arba artimuoju, rašo „Standard“.

Aferos dažnai prasideda skambučiu, žinute, el. laišku su skubiu pinigų arba asmeninės ir finansinės informacijos prašymu. Kampanija skatina žmones trumpam sustoti ir pagalvoti prieš persiunčiant pinigus ar nurodant asmeninę informaciją.

Ji primena žmonėms, kad atmesti ar ignoruoti bet kokius prašymus yra gerai, nes nusikaltėliai kartais bando priversti žmones priimti greitus sprendimus, dėl kurių vėliau gailimasi. Jei kas nors mano, kad buvo apgauti, turėtų nedelsdami susisiekti su savo banku ir pranešti apie tai „Action Fraud“.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: