Pirmą kartą JK fizinėse parduotuvėse bus parduodami „Avon“ produktai - Anglija.lt
 

Pirmą kartą JK fizinėse parduotuvėse bus parduodami „Avon“ produktai 

„Avon“ pirmą kartą parduos savo gaminius JK didžiosiose parduotuvėse, nes pradėjo naują bendradarbiavimą su „Superdrug“ tinklu.

Grožio prekių įmonė, istoriškai žinoma dėl pardavėjų vaikščiojimo nuo durų prie durų, teigė, kad siūlys savo prekes 100 „Superdrug“ parduotuvių visoje JK. Pranešime spaudai teigiama, kad dviejų prekių ženklų partnerystė, dėl kurios taip pat bus pardavinėjami produktai per Superdrug.com, yra naujausias „Avon“ planų, siekiant padidinti produktų pirkimo būdų skaičių, žingsnis.

„Superdrug“ parduotuvėse bus galima įsigyti daugiau nei 150 „Avon“ produktų – nuo serumų, makiažo pagrindų ir lūpų aliejų iki drėkinančių kremų. Angela Cretu, „Avon“ generalinė direktorė, sakė: „Tai puikus momentas JK strateginiam „Avon“ ir „Superdrug“ aljansui.

Mes siekiame, suteikti klientams kokybiškas priemones už prieinamą kainą. Šią partnerystę matome kaip kitą žingsnį, kuriuo siekiame išplėsti savo pasiekiamumą perkamiausiems, apdovanojimus pelniusiems produktams, kurie leidžia moterims jaustis gerai ir neištuština kišenių“.

„Avon“ pirmą kartą parduos savo gaminius JK didžiosiose parduotuvėse, nes pradėjo naują bendradarbiavimą su „Superdrug“ tinklu.

Grožio prekių įmonė, istoriškai žinoma dėl pardavėjų vaikščiojimo nuo durų prie durų, teigė, kad siūlys savo prekes 100 „Superdrug“ parduotuvių visoje JK. Pranešime spaudai teigiama, kad dviejų prekių ženklų partnerystė, dėl kurios taip pat bus pardavinėjami produktai per Superdrug.com, yra naujausias „Avon“ planų, siekiant padidinti produktų pirkimo būdų skaičių, žingsnis.

„Superdrug“ parduotuvėse bus galima įsigyti daugiau nei 150 „Avon“ produktų – nuo serumų, makiažo pagrindų ir lūpų aliejų iki drėkinančių kremų. Angela Cretu, „Avon“ generalinė direktorė, sakė: „Tai puikus momentas JK strateginiam „Avon“ ir „Superdrug“ aljansui.

Mes siekiame, suteikti klientams kokybiškas priemones už prieinamą kainą. Šią partnerystę matome kaip kitą žingsnį, kuriuo siekiame išplėsti savo pasiekiamumą perkamiausiems, apdovanojimus pelniusiems produktams, kurie leidžia moterims jaustis gerai ir neištuština kišenių“.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: