Prieš juodąjį pektadienį dauguma JK prekybininkų padidina kainas - Anglija.lt
 

Prieš juodąjį pektadienį dauguma JK prekybininkų padidina kainas 

Vos 2 % juodojo penktadienio pasiūlymų su nuolaida buvo pigiausi išpardavimo dieną praėjusiais metais, rodo stebėjimo organizacijos „Which?“ tyrimas.

Vartotojų grupė perspėjo, kad didžioji dauguma vadinamųjų juodojo penktadienio pasiūlymų kitu metu buvo pigesni arba tos pačios kainos, ir teigė, kad pasiūlymus „reikia priimti su žiupsneliu druskos“. „Which?“ išanalizavo 208 juodojo penktadienio pasiūlymus praėjusiais metais aštuoniuose didžiausiuose namų ir technologijų mažmeninės prekybos tinkluose – „Amazon“, „AO“, „Argos“, „Boots“, „Curry“, „John Lewis“, „Richer Sounds“ ir „Very“ – kiekvieną dieną žiūrėdamas į jų kainas šešis mėnesius prieš ir po išpardavimo dienos. lapkričio 25 d.

Ji nustatė, kad tik penki pasiūlymai buvo patys pigiausi per patį juodąjį penktadienį. Juodojo penktadienio išpardavimai dažnai prasideda anksčiau lapkritį ir tęsiasi po pačios išpardavimo dienos, taigi, „Which?“ taip pat pratęsė pardavimo laikotarpį, įtraukiant lapkričio 18 d. - gruodžio 2 d. ir įskaitant kibernetinį pirmadienį.

Vis dar nustatyta, kad 86 % produktų kainų kitu metų laiku buvo tokia pati arba mažesnė. Viename pavyzdyje „Apple Airpods“ ausinėms „Argos“ ir „Currys“ buvo taikoma nuolaida nuo 139 iki 119 svarų sterlingų, tačiau jos buvo pigesnės už juodojo penktadienio kainą kiekvieną dieną nuo gegužės 25 d. iki rugsėjo 9 d., kai kaina svyravo nuo £ 99 iki £ 109. Kaina tik rugsėjį padidėjo iki £ 139, o juodojo penktadienio savaitę nukrito iki £ 119.

Vos 2 % juodojo penktadienio pasiūlymų su nuolaida buvo pigiausi išpardavimo dieną praėjusiais metais, rodo stebėjimo organizacijos „Which?“ tyrimas.

Vartotojų grupė perspėjo, kad didžioji dauguma vadinamųjų juodojo penktadienio pasiūlymų kitu metu buvo pigesni arba tos pačios kainos, ir teigė, kad pasiūlymus „reikia priimti su žiupsneliu druskos“. „Which?“ išanalizavo 208 juodojo penktadienio pasiūlymus praėjusiais metais aštuoniuose didžiausiuose namų ir technologijų mažmeninės prekybos tinkluose – „Amazon“, „AO“, „Argos“, „Boots“, „Curry“, „John Lewis“, „Richer Sounds“ ir „Very“ – kiekvieną dieną žiūrėdamas į jų kainas šešis mėnesius prieš ir po išpardavimo dienos. lapkričio 25 d.

Ji nustatė, kad tik penki pasiūlymai buvo patys pigiausi per patį juodąjį penktadienį. Juodojo penktadienio išpardavimai dažnai prasideda anksčiau lapkritį ir tęsiasi po pačios išpardavimo dienos, taigi, „Which?“ taip pat pratęsė pardavimo laikotarpį, įtraukiant lapkričio 18 d. - gruodžio 2 d. ir įskaitant kibernetinį pirmadienį.

Vis dar nustatyta, kad 86 % produktų kainų kitu metų laiku buvo tokia pati arba mažesnė. Viename pavyzdyje „Apple Airpods“ ausinėms „Argos“ ir „Currys“ buvo taikoma nuolaida nuo 139 iki 119 svarų sterlingų, tačiau jos buvo pigesnės už juodojo penktadienio kainą kiekvieną dieną nuo gegužės 25 d. iki rugsėjo 9 d., kai kaina svyravo nuo £ 99 iki £ 109. Kaina tik rugsėjį padidėjo iki £ 139, o juodojo penktadienio savaitę nukrito iki £ 119.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: