Reklamos milžinė prakalbo apie nerimo ženklus dėl „Brexit“ - Anglija.lt
 

Reklamos milžinė prakalbo apie nerimo ženklus dėl „Brexit“  

Reklamos milžinė „Wires and Plastic Products“ (WPP) pasidalino nuomone, kad lėtėjantis pajamų augimas Britanijoje yra „pirmasis nerimo dėl „Brexit“ ženklas“, praneša BBC.

Bendrovė paskelbė, kad trečiąjį ketvirtį pajamos siekė 3,6 mlrd. svarų ir buvo 3,2 proc. didesnės nei praėjusiais metais tuo pačiu laikotarpiu, bet 3,5 proc. mažesnės nei antrąjį šių metų ketvirtį.

Tačiau Britanijoje trečiąjį ketvirtį pajamos augo vos 2,1 proc. tempu, 3,5 lėčiau nei antrąjį ketvirtį.

Pardavimai išaugo, bet WPP vadovas Martinas Sorelis BBC sakė, kad tai tėra „netikras pelnas“.

Po to, kai Britanijos gyventojai balsavo palikti Europos Sąjungą (ES) pasaulinėse valiutų rinkose svaras nuvertėjo beveik penktadaliu.

WPP yra didžiausia pasaulyje reklamos grupė, 86 proc. jos veiklos vykdoma už Britanijos ribų, todėl jos pardavimai šalyje, pavertus į svarus, rodė augimą. Bendros pajamos liepos-rugsėjo mėnesiais išaugo nuo 23,6 proc. iki 3,1 mlrd. svarų.

Tačiau, pakoregavus sumą atsižvelgiant į valiutos vertės pokyčius, augimas siekė vos 7,8 proc.

„Jeigu valiuta toliau nuvertės, tai reikš šalies akcijų nuvertėjimą“, – sakė M. Sorelis BBC radijo „Radio 4“ laidai „Today programme“. „Reikia stebėti, kaip „Brexit“ paveiks ketvirtąjį ketvirtį“.

Parengta pagal ELTA informaciją

Reklamos milžinė „Wires and Plastic Products“ (WPP) pasidalino nuomone, kad lėtėjantis pajamų augimas Britanijoje yra „pirmasis nerimo dėl „Brexit“ ženklas“, praneša BBC.

Bendrovė paskelbė, kad trečiąjį ketvirtį pajamos siekė 3,6 mlrd. svarų ir buvo 3,2 proc. didesnės nei praėjusiais metais tuo pačiu laikotarpiu, bet 3,5 proc. mažesnės nei antrąjį šių metų ketvirtį.

Tačiau Britanijoje trečiąjį ketvirtį pajamos augo vos 2,1 proc. tempu, 3,5 lėčiau nei antrąjį ketvirtį.

Pardavimai išaugo, bet WPP vadovas Martinas Sorelis BBC sakė, kad tai tėra „netikras pelnas“.

Po to, kai Britanijos gyventojai balsavo palikti Europos Sąjungą (ES) pasaulinėse valiutų rinkose svaras nuvertėjo beveik penktadaliu.

WPP yra didžiausia pasaulyje reklamos grupė, 86 proc. jos veiklos vykdoma už Britanijos ribų, todėl jos pardavimai šalyje, pavertus į svarus, rodė augimą. Bendros pajamos liepos-rugsėjo mėnesiais išaugo nuo 23,6 proc. iki 3,1 mlrd. svarų.

Tačiau, pakoregavus sumą atsižvelgiant į valiutos vertės pokyčius, augimas siekė vos 7,8 proc.

„Jeigu valiuta toliau nuvertės, tai reikš šalies akcijų nuvertėjimą“, – sakė M. Sorelis BBC radijo „Radio 4“ laidai „Today programme“. „Reikia stebėti, kaip „Brexit“ paveiks ketvirtąjį ketvirtį“.

Parengta pagal ELTA informaciją

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: