Bendrosios praktikos gydytojams Didžiojoje Britanijoje planuojama skirti 240 mln. svarų sterlingų naujoms telefoninėms sistemoms, kad pacientams nebetektų ilgai laukti, kol bus atsiliepta į jų skambutį dėl vizito pas gydytoją.
Registratoriai taip pat bus geriau apmokyti, kad galėtų nukreipti skambinančiuosius pas geriausiai jų poreikius atitinkančius medikus.
Gydytojai negalės nurodyti pacientams perskambinti vėliau, o privalės pasiūlyti vizito laiką arba būklės įvertinimą tą pačią dieną arba nukreipti juos pas vaistininką ar į ligoninės priimamąjį.
Tokia tvarka įvedama po to, kai apklausos parodė, kad visuomenės pasitenkinimas šeimos gydytojais yra rekordiškai žemas, o pacientai ypač nusivylę, nes jiems sunku prisiskambinti į gydytojo kabinetą.
Komentarai