JK mažmenininkai skelbia apie rekordiškai prastus rezultatus - Anglija.lt
 

JK mažmenininkai skelbia apie rekordiškai prastus rezultatus 

Ne maisto produktų pardavimai Jungtinėje Karalystėje augo lėčiausiai nuo tada, kaip pradėti rinkti šie duomenys, nes žmonės vis labiau šalinasi parduotuvių, skelbia Britanijos mažmenininkų konsorciumas (BRC).

Ne maisto produktų pardavimai per tris mėnesius iki spalio ūgtelėjo vos 0,1 proc. – mažiausiai nuo tada, kai BRC 2011 metų sausį pradėjo rinkti šios kategorijos duomenis.

BRC teigia, kad tokie duomenys kelia nerimą mažmeninės prekybos įmonėms, ypač dėl to, kad artėja Kalėdos. Ypač smarkiai nukentėjo drabužių pardavimai.

Bendras mažmeninės prekybos mastas, įskaitant maisto produktų pardavimus, JK spalį padidėjo vos 0,2 proc., palyginti su 2,4 proc. prieaugiu prieš metus. Neskaičiuojant naujų mažiau nei metus veikiančių parduotuvių, pardavimai smuktelėjo 1 proc.

BRC vykdomoji direktorė Helen Dickinson sakė mananti, kad „vartotojai, rodos, vaikų rudens atostogų metu rinkose įvairią veiklą lauke, o ne apsilankymą parduotuvėse“. Jos teigimu, auganti infliacija, kuri rugsėjį buvo didžiausia per daugiau nei penkerius metus, verčia pirkėjus „dar labiau galvoti apie tai, ką jie išgali nusipirkti“.

Ne maisto produktų pardavimai Jungtinėje Karalystėje augo lėčiausiai nuo tada, kaip pradėti rinkti šie duomenys, nes žmonės vis labiau šalinasi parduotuvių, skelbia Britanijos mažmenininkų konsorciumas (BRC).

Ne maisto produktų pardavimai per tris mėnesius iki spalio ūgtelėjo vos 0,1 proc. – mažiausiai nuo tada, kai BRC 2011 metų sausį pradėjo rinkti šios kategorijos duomenis.

BRC teigia, kad tokie duomenys kelia nerimą mažmeninės prekybos įmonėms, ypač dėl to, kad artėja Kalėdos. Ypač smarkiai nukentėjo drabužių pardavimai.

Bendras mažmeninės prekybos mastas, įskaitant maisto produktų pardavimus, JK spalį padidėjo vos 0,2 proc., palyginti su 2,4 proc. prieaugiu prieš metus. Neskaičiuojant naujų mažiau nei metus veikiančių parduotuvių, pardavimai smuktelėjo 1 proc.

BRC vykdomoji direktorė Helen Dickinson sakė mananti, kad „vartotojai, rodos, vaikų rudens atostogų metu rinkose įvairią veiklą lauke, o ne apsilankymą parduotuvėse“. Jos teigimu, auganti infliacija, kuri rugsėjį buvo didžiausia per daugiau nei penkerius metus, verčia pirkėjus „dar labiau galvoti apie tai, ką jie išgali nusipirkti“.

 (Komentarų: 4)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: