Svarstoma įvesti papildomą mokestį vairuotojams - Anglija.lt
 

Svarstoma įvesti papildomą mokestį vairuotojams 

Transporto priemonių vairuotojai ruošiami naujam radikaliam planui, kurį rengia Londono meras Borisas Džonsonas. Miesto vadovo planuose – apmokestinti kiekvieną nuvažiuotą mylią (1 mylia = 1.6 kilometro).

Mažesnio judrumo keliuose svarstoma įvesti 0.02 pensų už mylią mokestį, o judresnėse vietovėse mokestis siektų net iki 1.34 svaro.

Atkreipiame dėmesį, jog jau šiuo metu asmenys, norintys patekti į Londono centrą savo transporto priemone privalo sumokėti vadinamąjį „įvažiavimo mokestį“ (angl. congestion charge), kurio teritorija yra žymima "C" raide. (Minėta rinkliava netaikoma automobiliams, turintiems hibridinį variklį: "Toyota Prius", atskiri "Lexus" modeliai ir t.t. - anglija.lt). Tačiau meras kalba apie naują - papildomą mokestį, kurį tektų susimokėti visiems, norintiems įvažiuoti į centrą savo transportu. Įsivaizduokite, kad kiekvienas asmuo, vykstantis į savo darbo vietą maršrutu namai-centras, kurio atstumas apie dvylika mylių, papildomai turės susimokėti dvidešimties svarų mokestį, kuris bus pridėtas prie įvažiavimo į centrą mokesčio.

Tokiu būdu meras tikisi padėti dviratininkams bei išvengti autobusų spūsčių, nuolat susidarančių miesto centre dėl per didelio automobilių skaičiaus.

Šias mintis Borisas Džonsonas pateikė vakar paties pristatytoje mero transporto strategijoje. Svarstoma, kad į judrių teritorijų sąvoką pateks „Edgware road“, „Marble Arch“, „Hyde Park Corner“, „Embankment“, taip pat keletas priemiesčio prieigų: Kroidonas (Croydon) ir Grynvičas (Greenwhich).

Anot miesto mero, papildomas mokestis padėtų „užlopyti“ 2.25 milijonų transporto finansų skylę, kurią sukėlė transporto aptarnavimo kompanijos "Metronet" bankrotas bei žmonės, nesinaudojantys traukinių bilietais. Atsisakius plano papildomai apmokestinti vairuotojus, nukentėtų viešojo transporto keleiviai, kadangi tektų padidinti važiavimo jais bilietų kainas.

Transporto priemonių vairuotojai ruošiami naujam radikaliam planui, kurį rengia Londono meras Borisas Džonsonas. Miesto vadovo planuose – apmokestinti kiekvieną nuvažiuotą mylią (1 mylia = 1.6 kilometro).

Mažesnio judrumo keliuose svarstoma įvesti 0.02 pensų už mylią mokestį, o judresnėse vietovėse mokestis siektų net iki 1.34 svaro.

Atkreipiame dėmesį, jog jau šiuo metu asmenys, norintys patekti į Londono centrą savo transporto priemone privalo sumokėti vadinamąjį „įvažiavimo mokestį“ (angl. congestion charge), kurio teritorija yra žymima "C" raide. (Minėta rinkliava netaikoma automobiliams, turintiems hibridinį variklį: "Toyota Prius", atskiri "Lexus" modeliai ir t.t. - anglija.lt). Tačiau meras kalba apie naują - papildomą mokestį, kurį tektų susimokėti visiems, norintiems įvažiuoti į centrą savo transportu. Įsivaizduokite, kad kiekvienas asmuo, vykstantis į savo darbo vietą maršrutu namai-centras, kurio atstumas apie dvylika mylių, papildomai turės susimokėti dvidešimties svarų mokestį, kuris bus pridėtas prie įvažiavimo į centrą mokesčio.

Tokiu būdu meras tikisi padėti dviratininkams bei išvengti autobusų spūsčių, nuolat susidarančių miesto centre dėl per didelio automobilių skaičiaus.

Šias mintis Borisas Džonsonas pateikė vakar paties pristatytoje mero transporto strategijoje. Svarstoma, kad į judrių teritorijų sąvoką pateks „Edgware road“, „Marble Arch“, „Hyde Park Corner“, „Embankment“, taip pat keletas priemiesčio prieigų: Kroidonas (Croydon) ir Grynvičas (Greenwhich).

Anot miesto mero, papildomas mokestis padėtų „užlopyti“ 2.25 milijonų transporto finansų skylę, kurią sukėlė transporto aptarnavimo kompanijos "Metronet" bankrotas bei žmonės, nesinaudojantys traukinių bilietais. Atsisakius plano papildomai apmokestinti vairuotojus, nukentėtų viešojo transporto keleiviai, kadangi tektų padidinti važiavimo jais bilietų kainas.

 (Komentarų: 6)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: