JK energetikos kompanijos sulaukė pylos iš prievaizdų dėl klientų aptarnavimo - Anglija.lt
 

JK energetikos kompanijos sulaukė pylos iš prievaizdų dėl klientų aptarnavimo 

Didžiosios Britanijos energetikos sektoriaus priežiūros institucija „Ofgem“ išpeikė tai, kaip energetikos įmonės aptarnauja klientus, ir teigia, kad vartotojai nusipelno geresnio aptarnavimo.

Tarnybos teigimu, vartotojams tampa vis sunkiau susisiekti su savo energetikos įmonės darbuotojais, skelbia „The Daily Mail“.

„Ofgem“ teigia, kad „tiekėjų vykdomas klientų aptarnavimas apskritai neatitinka daugelio vartotojų poreikių“, ir išskyrė atsiliepimo į skambutį laukimo trukmę ir bendravimo su energetikos įmonių darbuotojais paprastumą.

Reguliavimo institucija nurodo, kad 33 proc. gyventojų yra nepatenkinti klientų aptarnavimu, kurį jiems teikia energetikos įmonės. Palyginimui, 2018 m. tokių buvo 26 proc.

Didžiosios Britanijos energetikos sektoriaus priežiūros institucija „Ofgem“ išpeikė tai, kaip energetikos įmonės aptarnauja klientus, ir teigia, kad vartotojai nusipelno geresnio aptarnavimo.

Tarnybos teigimu, vartotojams tampa vis sunkiau susisiekti su savo energetikos įmonės darbuotojais, skelbia „The Daily Mail“.

„Ofgem“ teigia, kad „tiekėjų vykdomas klientų aptarnavimas apskritai neatitinka daugelio vartotojų poreikių“, ir išskyrė atsiliepimo į skambutį laukimo trukmę ir bendravimo su energetikos įmonių darbuotojais paprastumą.

Reguliavimo institucija nurodo, kad 33 proc. gyventojų yra nepatenkinti klientų aptarnavimu, kurį jiems teikia energetikos įmonės. Palyginimui, 2018 m. tokių buvo 26 proc.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: