„Wizz Air“ keleiviams išmokėjo milijonines kompensacijas už vėlavusius skrydžius - Anglija.lt
 

„Wizz Air“ keleiviams išmokėjo milijonines kompensacijas už vėlavusius skrydžius 

„Wizz Air“ turėjo sumokėti klientams papildomus 1,2 mln. svarų sterlingų, kai pramonės reguliavimo institucija įsikišo į tai, kaip ji tvarkė skrydžių sutrikimus.

Civilinės aviacijos administracija (CAA) įsitraukė liepą po to, kai sulaukė „didelės apimties“ skundų dėl to, kad aviakompanija nesumokėjo, ką buvo skolinga. CAA liepė „Wizz Air“ peržiūrėti tūkstančius atmestų prašymų atlyginti išlaidas.

„Wizz Air“ teigė visapusiškai bendradarbiaujanti su reguliavimo institucija ir įdiegusi patobulinimus. CAA vartotojų direktorius Paulas Smithas sakė, kad rezultatas buvo gera žinia keleiviams, tačiau tokios intervencijos neturėtų būti būtinos.

„Nors sveikiname „Wizz Air“ veiksmus, kurių ėmėsi po to, kai nepavyko susitvarkyti su nukentėjusiais keleiviais, oro linijų bendrovės turėtų reguliariai rūpintis keleiviais ir ginti jų teises, kai skrydžiai vėluoja ir yra atšaukiami“, – sakė jis.

„Wizz Air“ turėjo sumokėti klientams papildomus 1,2 mln. svarų sterlingų, kai pramonės reguliavimo institucija įsikišo į tai, kaip ji tvarkė skrydžių sutrikimus.

Civilinės aviacijos administracija (CAA) įsitraukė liepą po to, kai sulaukė „didelės apimties“ skundų dėl to, kad aviakompanija nesumokėjo, ką buvo skolinga. CAA liepė „Wizz Air“ peržiūrėti tūkstančius atmestų prašymų atlyginti išlaidas.

„Wizz Air“ teigė visapusiškai bendradarbiaujanti su reguliavimo institucija ir įdiegusi patobulinimus. CAA vartotojų direktorius Paulas Smithas sakė, kad rezultatas buvo gera žinia keleiviams, tačiau tokios intervencijos neturėtų būti būtinos.

„Nors sveikiname „Wizz Air“ veiksmus, kurių ėmėsi po to, kai nepavyko susitvarkyti su nukentėjusiais keleiviais, oro linijų bendrovės turėtų reguliariai rūpintis keleiviais ir ginti jų teises, kai skrydžiai vėluoja ir yra atšaukiami“, – sakė jis.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: