Londone vairuotojams siūloma įvesti „kelių mylių mokestį” - Anglija.lt
 

Londone vairuotojams siūloma įvesti „kelių mylių mokestį” 

Tačiau Londono centro „Center for London“ tyrimų direktorė Claire Harding sakė, kad „TfL“ ir merui reikia „eiti toliau“, pridurdama, kad „tiesiog nepriimtina, kad dešimtys tūkstančių londoniečių vis dar kvėpuoja neteisėtai užterštu oru“.

Ji sakė: „Londono transportas turėtų eiti toliau ir priimti kelių mylių mokesčio schemą, kuri užtikrintų švaresnį orą, padidintų vaikščiojimą pėsčiomis ir važiavimą dviračiu, sumažintų spūstis, taip pat užtikrintų nemažą pajamų srautą, kuris padėtų sujungti„ TfL “finansus. . "

Sadiqas Khanas sakė, kad yra „ryžtingesnis nei bet kada anksčiau“ „įtraukti oro taršą į istorijos knygas“, ir pakartojo, kad ULEZ plėtra vėliau šį mėnesį yra „pagrindinis žingsnis“ siekiant „švaresnio, ekologiškesnio ir teisingesnio“. miestas “.

Tačiau planai sutrumpinti perkrovos mokesčio zonos darbo laiką - dar viena švaraus oro iniciatyva - sukėlė baimę, kad eismas Londono centre gerokai padidės.

Tačiau Londono centro „Center for London“ tyrimų direktorė Claire Harding sakė, kad „TfL“ ir merui reikia „eiti toliau“, pridurdama, kad „tiesiog nepriimtina, kad dešimtys tūkstančių londoniečių vis dar kvėpuoja neteisėtai užterštu oru“.

Ji sakė: „Londono transportas turėtų eiti toliau ir priimti kelių mylių mokesčio schemą, kuri užtikrintų švaresnį orą, padidintų vaikščiojimą pėsčiomis ir važiavimą dviračiu, sumažintų spūstis, taip pat užtikrintų nemažą pajamų srautą, kuris padėtų sujungti„ TfL “finansus. . "

Sadiqas Khanas sakė, kad yra „ryžtingesnis nei bet kada anksčiau“ „įtraukti oro taršą į istorijos knygas“, ir pakartojo, kad ULEZ plėtra vėliau šį mėnesį yra „pagrindinis žingsnis“ siekiant „švaresnio, ekologiškesnio ir teisingesnio“. miestas “.

Tačiau planai sutrumpinti perkrovos mokesčio zonos darbo laiką - dar viena švaraus oro iniciatyva - sukėlė baimę, kad eismas Londono centre gerokai padidės.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: